با اقدامات کاراگاهان پلیس فتا سیستان و بلوچستان شخصی که تصاویر خصوصی شهروندان را در فضای مجازی منتشر می نمود، دستگیر شد.

خلافکار مجازی: دختران به خواسته‌های نامشروع من جواب منفی می‌دادندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ دوم کاراگاه "سید محمد حسینی پور" در بیان شرح پرونده گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه، تصاویر شخصی وی در فضای مجازی منتشر گردیده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و کارشناسی افسران این پلیس و با توجه به ارتباط دوستانه ای که متهم قبل از انتشار تصاویر خصوصی شاکی با او برقرار کرده بود، هویت  متهم را شناسایی کردند. 

حسینی پور در ادامه گفت: متهم پس از مواجه با مدارک و مستدلات غیر قابل انکار پرونده اعتراف کرد؛ دلیل انتشار تصاویر قرابانیان عدم تمکین آنها از خواسته های نامشروع وی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان باید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند و در فضای مجازی اعتماد به اشخاصی که نمی شناسیم بسیار خطرناک است و در اختیار قرار دادن اطلاعات خصوصی خود از آن بسیار خطرناک تر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار