کارشناس هواشناسی در گفتگو باشگاه خبرنگاران:

کاهش ابر در اواخر وقت امروز در تهران/ ورود سامانه جدید از غرب و شمال غرب کشور

کارشناس هواشناسی ضمن اشاره به کاهش ابر در اواخر وقت امروز در تهران گفت: فردا بارش‌های پراکنده در مناطق مرتفع تهران مشاهده می‌شود.

کاهش ابر در اواخر وقت امروز/ ورود سامانه جدید از غرب و شمال غرب کشور
فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امروز در مناطق غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، سواحل دریای خزر، دامنه جنوبی البرز، شمال شرق کشور و بخش‌های مرکزی بارندگی پیش‌بینی می‌شود که گاهی همراه با رعد و برق است و در مناطق مستعد پدیده تگرگ رخ می‌دهد.

وی افزود: این شرایط در بعدازظهر امروز به شمال غرب کشور می‌رسد و فردا در شمال غرب، شمال شرق، سواحل دریای خزر به ویژه سواحل شرقی دامنه‌های زاگرس جنوبی، بارندگی پیش‌بینی می‌شود و انتظار بارش‌های پراکنده را در دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌های شرقی کشور داریم.

گودرزی در ادامه گفت: این سامانه در سه‌شنبه از مناطق شرق و شمال شرق خارج می‌شود و همراه با خروج آن مجددا از غرب و شمال غرب سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در این مناطق بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی بیان کرد: در دو روز آینده در قالب استان‌های کشور از جمله تهران، سمنان، قم و اصفهان پدیده وزش باد رخ می‌دهد.

امروز نیمه غربی کشور و فردا نیمه شمالی کشور پدیده کاهش دما را مشاهده می‌کنند.

کارشناس هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: در اواخر وقت امروز در تهران کاهش ابر رخ می‌دهد و فردا در مناطق مرتفع بارش‌های پراکنده مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارندگی ، کاهش ابر ، تگرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار