ملاقات رئیس کمیسیون گردشگری مجلس فدرال آلمان با معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه

رئیس کمیسیون گردشگری مجلس فدرال آلمان که در راس یک هیئت پارلمانی به تهران سفر کرده است ، با مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

ملاقات رئیس کمیسیون گردشگری مجلس فدرال آلمان با معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه
به گزارش گروه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، رئیس کمیسیون گردشگری مجلس فدرال آلمان که در راس یک هیئت پارلمانی به تهران سفر کرده است، با "مجید تخت‌روانچی" معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس کمیسیون گردشگری پارلمان ، ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران ، هدف از این سفر آشنایی با صنعت گردشگری در ایران وتلاش برای افزایش سفر گردشگران آلمانی و اروپایی به ایران یاد کرد. 

وی با بیان اینکه ، ایران یک مقصد جذاب برای گردشگران آلمانی محسوب می گردد ، اعلام آمادگی کرد که زمینه های لازم جهت تقویت زیر ساختهای ایران در حوزه گردشگری را فراهم کند.

در این دیدار تخت روانچی با اشاره به روابط تاریخی و سنتی بین دو کشور ، آمادگی جمهوری اسلامی ایران نسبت به گسترش همه جانبه روابط بین دو کشور و به ویژه در حوزه گردشگری را اعلام کرد.

وی افزایش 50 درصد حجم گردشگران آلمانی به ایران در یکسال گذشته را نشانه مثبتی در این خصوص تلقی و از مشارکت شرکت‌های آلمانی در تقویت زیر ساختهای گردشگری در ایران استقبال کرد.

همچنین معاون اروپا آمریکای وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال طرف آلمانی در خصوص مذاکرات هسته ای مواضع کشورمان را تشریح و بر لغو تحریمها در ابتدای اجرای توافق جامع تاکید کرد.

انتهای پیام/  
برچسب ها: تخت روانچی ، آلمان ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار