فائزه عزیزخانی گفت:‌ خود فیلم، وضعیت هوا، سریال‌های تلویزیونی عید، فیلم‌هایی که کنار هم اکران می‌شوند و تیزر تبلیغاتی در کنار هم روی دیده شدن یا نشدن فیلم‌ها تاثیر می‌گذارند.

فائزه عزیزخانی کارگردان فیلم "روز مبادا" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص اکران این فیلم گفت: "روز مبادا" در 4سالن در تهران و در سینماهای کرج، اصفهان، مشهد و...اکران می‌شود و استقبال از این فیلم رضایت بخش است.

وی درخصوص تغییر نکردن قیمت بلیت‌ها در بخش هنر و تجربه عنوان کرد:‌ واقعیت این است که احساس بدی نسبت به این اتفاق ندارم، چون فکر می‌کنم بلیط 6500 تومان قیمت مناسبی است ولی ای کاش قیمت بلیت‌های بخش‌های دیگر هم گران نمی‌شد.

عزیزخانی بیان کرد: تا آنجایی که اطلاع داریم از تعداد سالن‌های بخش هنر و تجربه کم نشده است ولی بعد از تشکر از مسئولان امر در این زمینه، به دلیل تعداد سالن‌های موجود؛ ای کاش تعدادی سالن دیگر باز شده و به این بخش اختصاص داده شود.

این کارگردان ادامه داد: برای تبلیغات نیز بهتر بود برای فیلم‌های ما هم پشتیبانی‌هایی مثل تبلیغات اتوبوسی شرکت واحد صورت می‌گرفت تا بعد از دیدن این موارد احساس خوب به ما هم  دست بدهد.

وی درخصوص فروش پایین‌تر فیلم‌های نوروزی امسال نسبت به سال گذشته اظهار داشت: چند عامل باعث می‌شود که این اتفاق بیفتد در ابتدا خود فیلم و بعد باید ببینیم که عید پارسال نسبت به امسال هوا تا چه حد سرد بوده، چه سریالی پخش شده یا نشده، چه فیلم‌هایی کنار هم اکران شده و تا چه حد تیزر تبلیغاتی فیلم‌ها از رسانه پخش شده است.

وی افزود: بخش عمده استقبال نکردن فروش کم فیلم‌ها پخش تیزر تبلیغاتی نیست، بلکه این یکی از عوامل مذکور است و در نهایت همه این موارد در کنار هم  روی فروش فیلم تاثیر می‌گذارد ولی اگر تلویزیون کنار سینما باشد و حمایت‌های بیشتری انجام دهد بدون شک با استقبال بیشتری از فیلم ها مواجه می‌شویم.

عزیزخانی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلی که بوجود آمده این است که در برنامه‌ای که برای پخش فیلم‌ها نوشته شده برنامه سینما کورش به موزه سینما تعلق دارد که این مشکل باید حل شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار