ستاره فرانسوی تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز اعتقاد دارد مدافع قهرمانی لیگ حرفه ای NBA در حال حاضر به تیم کوای لنارد تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تونی پارکر گارد رأس فرانسوی تیم سن آنتونیو هیچ مشکلی در مورد نقش کمرنگتر خود در تیم با توجه به سیر صعودی کوای لنارد ندارد.

در برخی تیم ها ظهور ستاره های جدید برای ستاره های قدیمی مشکل ایجاد می کند. اتفاقی که میان شکیل اونیل با ورود کوبی برایانت در لیکرز افتاد، بهترین مثال در این زمینه است اما در تیم سن آنتونیو هیچ زمانی این مشکل وجود نداشته است.

دیوید رابینسون کنترل تیم را به دانکن سپرد. تیم دانکن نقش کمرنگتری با ورود منو جینوبیلی و تونی پارکر پیدا کرد و حالا نوبت کوای لنارد است که مرکز توجه تیم باشد.

پارکر در این مورد می گوید: "این درست مانند زمانی است که من و جینوبیلی به تیم آمدیم. باید در جریان بازی نفرات بعد از خود را هم سهیم کنید. گاهی من توپ را برای مدت طولانی در بازی نمی بینم اما کوای فوق العاده بازی می کند و تحت هر شرایطی، سن آنتونیو به تیم کوای لنارد تبدیل می شود. من تمام سعی خود را می کنم که مانند قبل جنگنده و در جریان بازی باشم اما این اتفاق اجتناب ناپذیر است."

گفتنی است کوای لنارد فصل قبل عنوان MVP (ارزشمندترین بازیکن) فینال لیگ NBA را هم برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تونی ، پارکر ، لنارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار