یکی از بزرگترین ساعت‌های سواچ این هفته در هنگ کنگ بر مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از آرت دیلی؛ قرار است مجموعه عظیمی با بیش از  5800 ساعت مچی  سواچ  در حراجی هنگ کنگ به مزایده گذاشته شود مجموعه فوق متعلق به "پاول دانکل" 68ساله است که بیش از دو دهه  را  صرف جمع آوری تمام  ساعت‌های مچی ساخته  شده  در  شرکت سواچ کرده است. 

فروش این مجموعه ارزشمند برای :دانکل" بسیار ناراحت کننده است ولی او در گفتگو با خبرنگاران گفته که در حال حاضر این کار برای وی مشکل بوده و ادامه دادن آن نیازمند شخصی جوان‌تر است. 

از طرفی دیگر وی این مجموعه گران قیمت را در گاو صندوق شخصی‌اش  نگهداری می‌کرده و هیچ کس امکان دیدن ساعت‌ها را نداشته و امیدوار است که خریدار این مجموعه بتواند فرصتی را برای بازدید از آنها توسط عموم فراهم کند. 

"دانکل" پیش از آغاز جمع آوری ساعت‌های سواچ  در زمینه جمع آوری کارهای هنری انتزاعی فعالیت می‌کرده ولی پس از اینکه چند تن از هنرمندان  محبوبش  به طاحی ساعت‌های سواچ پرداختند وی نیز تصمیم  به تغییر زمینه مجموعه‌ دارای‌اش گرفت. 

"دانکل"  برای تکمیل مجموعه  خود به کشورهای بسیاری سفر کرده  و هزاران یورو برای خرید بعضی از این  ساعت‌های مچی پرداخته است. 

او عکس‌العمل مردم و علاقه‌مندان پس از نمایش مجموعه خود برای مزایده را بهترین پاداش برای سالها تلاش بی‌وقفه‌اش  بیان کرد. کارشناسان قیمت این مجموعه را حدود 1.3 میلیون  دلار تخمین زده‌اند. 


انتهای پیام/ 
برچسب ها: حراج ، ساعت ، سواچ ، هنگ کنگ ، دانکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار