مربی فوتسال گفت: سال گذشته هم قرار نبود که در لیگ برتر حضور نداشته باشم اما امسال با قدرت و انگیزه بالایی به رقابت ها باز می گردم.

خیبری: با قدرت به لیگ برتر فوتسال باز می‌گردممحسن خیبری مربی فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای سقوط تیم پایا سازه به لیگ دسته یک ناراحتم زیرا این تیم از پتانسیل بالای فوتسال برخوردار بود طوریکه در طول یک سال هدایت این تیم با نام هلال احمر توانستیم عنوان پدیده لیگ فوتسال را به خود اختصاص دهیم البته سیاست گذاری ها برنامه رسانه ای را پیش رویمان گذاشته بود که سال اول آن مربوط به بقای این تیم در جمع برتری ها، سال دوم حضور در جمع را تیم بالای جدول و سال سوم سکونشینی بود اما متاسفانه تغییر نام و مدیریت تمام نقشه ها و زحماتم را نقش برآب کرد. تا پدیده لیگ 92، کاندید و تیم سقوط کننده لیگ 93 باشد، تمام استعدادها و جوانان این تیم حیف شدند و از این بابت باید افسوس خورد.

وی افزود: سال گذشته قرار نبود از لیگ برتر دور باشم اما تغییرات شکل گرفته در هلال احمر و تعلل در انتخابم با وجود اینکه به تیم ها برنامه داده بود دست به دست هم داد تا از لیگ جدا شوم اما در سال و فصل جدید فوتسالی به طور حتم به لیک باز می گردم، افزایش دانش تجربه گرفتن از فعالیت های همکارانم طی رقابت‌های فصل گذشته باعث بالا رفتن قدرت و انگیزه‌ام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خبیری ، فوتسال ، مربی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار