بر روی خط تهران پنج شنبه این هفته پیگیری موضوع‌های دریافت شهریه در مدارس از والدین دانش آموزان، اختلالات خطوط همراه اول و آلایندگی صوتی در بخش آی سو یو بیمارستان شهید مدنی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران دریافت شهریه از والدین دانش آموزان در مدارس موضوعی بود که روی خط تهران پنج شنبه این هفته در سوژه اول خود به آن پرداخت. 

ماجرا از این قرار است برخی از مدارس با توجه به نزدیک شدن فصل ثبت نام در مدارس اقدام به دریافت شهریه از والدین دانش آموزان کرده‌اند. 

این در حالی است  که آموزش و پرورش بارها اعلام کرده است دریافت شهریه دانش آموزان در مدارس غیر قانونی است. 

اما بسیاری از والدین دانش آموزان از روی خط تهران خواستار رسیدگی به این موضوع شده‌اند. 

روی خط تهران موضوع را را با سقفی سخنگوی آموزش و پرورش استان تهران در میان گذاشت وی در پاسخ به بیان اینکه به والدین دانش آموزان توصیه می‌شود تا قبل از اعلام رسمی ثبت نام دانش آموزان در مدارس از مراجعه به مدارس خودداری شود اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه هنوز شهریه‌های مدارس غیر دولتی مصوب و اعلام نشده است به والدین دانش آموزان توصیه می‌شود از مراجعه به مدارس خودداری کنند. 

وی تصریح کرد: در صورتی که بعد از اعلام رسمی و صدور بخش نامه در مراکز دولتی و مدارس غیر دولتی  اگر مبلغی دریافت شده باشد تخلف محسوب می‌شود و با نظارت شورای نظارت بر مدارس  غیر دولتی شهر تهران در یک سال محرومیت به حالت ثبت نام پایه ورودی آن مرکز اعمال خواهد شد. 
 
*مجموعه اختلالات خطوط همراه اول کی به سرانجام می‌ رسد؟ 

در سوژه روی خط تهران پنج شنبه این هفته پیگیری موضوع اختلالات خطوط همراه اول در بلوار ابوذر منطقه 15تهران صورت گرفت. 

در یک سال گذشته اهالی بلوار ابوذر منطقه 15تهران با اختلالات و نبود آنتن خطوط همراه اول مواجه شده‌اند. 

این در حالی است که در این منطقه شهروندان با مشکلات بسیاری از جمله نبودن آ‌نتی دهی مناسب و قطعی مکالمات دست و پنجه نرم می‌کنند. 

روی خط تهران موضوع را با زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات در گفتگوی تلفنی در میان گذاشت، وی در پاسخ به روی خط تهران بیان کرد:‌ در دو روز ‌آینده مشکلات اختلالات و نبود آنتن دهی خطوط همراه اول در بلوار ابوذر منطقه 15 بررسی خواهد شد و نتیجه به اهالی این منطقه اعلام می‌شود. 

*حکایت آلایندگی صوتی در بخش آی سی یو بیمارستان شهید مدنی کرج چیست؟ 

آلایندگی صوتی در بخش بیمارستان شهید مدنی کرج و نبود ‌آرامش و سلب آرامش بیماران این بیمارستان موضوعی بود که روی خط تهران پنج شنبه این هفته در قالب تصویر ارسالی شهروندان به آن پرداخت. 

آرامش، سکوت و نبود آلایندگی صوتی از مهمترین عوامل موثر در بهبود حال بیماران به ویژه بیماران خاص در بخش آی سی یو  است. 

بیمارانی که در شرایط خاص قرار و نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند. 

اما با خبر شدیم چند روزی است در بخش آی سی یو بیمارستان شهید معدنی کرج ایجاد سر و صدا و ‌آلایندگی‌های صوتی باعث نبود ‌آسایش و سلب آرامش بیماران شده است. 

این در حالی است که بارها تاکید شده است از ایجاد آلایندگی صوتی در بیمارستان‌ها خودداری شود از جمله اینکه تابلوهای بوق زدن ممنوع در تابلوهای بیمارستان‌ها نصب شده است. 

بسیاری از بیماران از آلایندگی صوتی تا 12شب در بیمارستان شهید معدنی کرج معترضند و خواستار رسیدگی به این معضل بزرگ هستند. 

روی خط تهران موضوع را پیگیری خواهد کرد امیدواریم مسئولان هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای رفع این معضل بزرگ بیاندیشند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار