تیم بسکتبال مهرام تهران در هفته یازدهم لیگ حرفه ای تیم انتهای جدولی هفت الماس قزوین را شکست داد. صنایع ماهشهر هم به چهارمین برد لیگ حرفه ای رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته یازدهم لیگ حرفه ای، تیم هفت الماس قزوین با وجود باخت های نیم فصل اول و قرار داشتن در رده آخر جدول رده بندی با استقبال خوبی از سوی تماشاگران قزوینی میزبان مهرام بود. قزوینی ها که در پایان، این بازی را به میهمان واگذار کردند بازی خوبی را با توجه به شرایط خاص لیگ حرفه ای خود انجام دادند.

هفت الماس که در شروع سال جدید با کمبود بازیکن مواجه شده، محمدرضا قربانی را به ترکیب خود اضافه کرده بود.  علی اله وردی بازیکن تیم ملی جوانان هم که نیم فصل اول لیگ را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، در این بازی برای تیم قزوینی به میدان رفت.

اعلام خطای حمله از اله وردی در ثانیه های آخر و قبول نکردن گل او نیز باعث نارضایتی تماشاگران و نیمکت هفت الماس شد.

در حالی که بازی در کوارتر اول با نتیجه 14-14 مساوی تمام شده بود، مهرام در نیمه اول بازی با نتیجه 33 بر 25 برنده بازی شد. 

حضور کمرنگ حدادی

حامد حدادی بازیکن سهمیه خارجی مهرام که از اواسط کوارتر اول تعویض شده بود در کوارتر سوم بار دیگر به زمین آمد و مهرام در این کوارتر هم با نتیجه 26 بر 21 برنده شد.

قزوینی ها تا اواسط کوارتر پایانی اختلاف را حدود 10 امتیاز نگه داشتند.

اما بدشانسی مصدومیت های پیاپی بازیکنان هفت الماس در این دیدار هم ادامه پیدا کرد و مجید صالحی در دقایق آخر بازی به خاطر مصدومیت با کمک سایر بازیکنان و کادر پزشکی از زمین بیرون برده شد.

مهرام در نهایت با نتیجه 84 بر 65 برنده این بازی شد و با توجه به استراحت دانشگاه آزاد به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

چهارمین برد صنایع در مشهد

تیم صنایع ماهشهر که با جذب دو بازیکن خارجی در لیگ حرفه ای، شرایط کاملا متفاوتی با لیگ ملی داشته است در خانه ثامن مشهد موفق به برد 95 بر 89 شد. صنایع در لیگ حرفه ای 3 برد به دست آورده بود و با این نتیجه بار دیگر به رده پنجم جدول صعود کرد.

گفتنی است صنایع کم بودجه ترین تیم لیگ به شمار می رود و در دیدار مقابل ثامن نیز با توجه به غیبت زرقی، بردبار و قاسم زاده با بازیکنان بومی به علاوه 2 یار خارجی موفق به شکست ثامن شد.

انتهای پیام/



برچسب ها: هفت الماس ، قزوین ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار