درگیری‌های شدید در بندر جنوبی عدن در 24 ساعت گذشته جان دست‌کم 20 نفر را گرفته‌است.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "الجزیره،" پانزدهمین روز از تجاوز عربستان و ائتلاف موسوم به عربی به یمن در حالی آغاز شده‌است که گزارشها از وقوع درگیری‌های شدید در شهر بندری عدن -- در جنوب این کشور-- حکایت دارد. ده‌ها موشک شلیک‌شده از جنگنده‌های عربستان خانه‌های مردم این شهر را هدف قرار داده‌است.


شبکه "پرس تی‌وی" نیز از کشته شدن دست‌کم 20 نفر و زخمی شدن 70 نفر در درگیری‌های 24 ساعت اخیر یمن خبر می‌دهد. با وجود بمباران شدید هواپیماهای عربستان و تقویت مواضع هواداران "منصور هادی" -- رئیس‌جمهور فراری، پیشروی نیروهای جنبش انصارالله در عدن همچنان ادامه دارد. آب و برق بیشتر مناطق عدن قطع شده و بیشتر مغازه‌ها و مراکز آموزشی به حالت تعطیل درآمده‌است.


در همین حال، گروه پزشکان بدون مرز از حضور تیمهای امدادرسان خود در برخی از بیمارستان‌های عدن خبر می‌دهد. همچنین یک کشتی حامل 2 و نیم تن دارو و تجهیزات پزشکی متعلق به پزشکان بدون مرز در عدن پهلو گرفته‌است.


سازمان بهداشت جهانی از کشته شدن دست‌کم 643 نفر و زخمی شدن بیش از 2200 نفر در درگیری‌های 3 هفته اخیر یمن خبر می‌دهد. ده‌ها هزار خانواده نیز بر اثر درگیری‌های چند هفته اخیر آواره شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار