مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با بیان اینکه به دلیل عدم معرفی درست شخصیت حضرت زهرا(س)، زنان جامعه به سمت الگوهای غربی رو آورده اند گفت: تلاش ما بر این است در سال 94 الگوی اسلامی را جایگزین الگوهای غربی کنیم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ فاطمه ستاری با بیان اینکه شعار هفته زن امسال فاطمه(س) محور وحدت امت اسلام می باشد اظهار داشت: سعی نموده ایم این شعار در ارتباط با شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده باشد.

وی افزود: هفته زن بهترین فرصت برای آغاز یک حرکت فرهنگی در سطح زنان جامعه برای ترویج مکارم اخلاقی است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان با اعلام برنامه های بسیج جامعه زنان در سال 94 ادامه داد: کارگاه های همسرداری، کارگاه سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و کارگاه دخترانه و مادرانه از برنامه هایی است که امسال در سطح پایگاه های بسیج استان اجرا خواهند شد.

ستاری با بیان اینکه تلاش میکنیم همه بانوان جامعه و حتی کسانی که در مجیط بسیج نیستند در این برنامه ها شرکت نمایند خاطرنشان کرد: این برنامه ها باید طوری برگزار شوند که تحول در سطح جامعه قابل ملاحظه باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ کوثر در سراسر استان تصریح کرد:هدف از برگزاری این جشن معرفی الگوی اسلامی، تاکید بر جایگاه و نقش زنان، بهره گیری از ظرفیت های جامعه و شناسایی بانوان نمونه است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با بیان اینکه به دلیل عدم معرفی درست شخصیت حضرت زهرا(س)، زنان جامعه به سمت الگوهای غربی رو آورده اند گفت: تلاش ما  بر این است در سال 94 الگوی اسلامی را جایگزین الگوهای غربی  کنیم.

ستاری با اشاره به برنامه های هفته زن نیزاضافه کرد: جشن کوثر از 20 تا 23 فروردین با بیش از 27 برنامه در سطح  شهرستان های استان برگزا ر خواهد شد.

وی برنامه هایی که در این هفته برگزار خواهد شد را بیش از 500 برنامه عنوان کرد و تصریح کرد: تلاش خواهیم نمود در این برنامه ها شخصیت حضرت فاطمه(س) در خانواده ها و نهایتا اجتماع ترویج دهیم.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.