سومین قطار گردشگری خارجی 23 فروردین وارد شیراز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون بهره برداری اداره کل راه آهن فارس گفت: سومین قطار گردشگری خارجی در قالب دو گروه و متشکل از 128 نفر گردشگر، 20 فروردین از مرز ریلی رازی خوی در شمال آذربایجان غربی وارد کشور می شود.

احمد رضا زارع افزود: گروه اول از این تور گردشگری که شامل 72 نفر است با قطار عقاب طلایی مجارستان ابتدا وارد کشور ترکیه شده و بعد از بازدید از این کشور وارد ایران می شوند.

وی بیان کرد: مقاصد گردشگری این تور در ایران، شهرهای تبریز، زنجان، یزد و اصفهان است و سپس در تاریخ 23 فروردین ماه وارد شیراز شده و در مدت یک روز از شهرستان سعادت شهر، تخت جمشید و جاذبه ها و مکان های گردشگری شیراز بازدید می کنند.

معاون بهره برداری اداره کل راه آهن فارس گفت: این گروه گردشگری بعد از بازدید از شیراز به تهران سفر می کنند و بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر، از آنجا با هواپیما به مجارستان بازمی گردند.

وی اظهار کرد: گروه دوم این تور گردشگری شامل 56 نفر است که پس از خروج گروه اول از ایران، با هواپیما از مجارستان وارد ایران می شوند.

زارع اضافه کرد: این گروه ابتدا به بازدید از مکان های دیدنی شهرهای تهران، مشهد، یزد و اصفهان می پردازند و سپس در مدت یک روز از تخت جمشید و جاذبه های گردشگری شهر شیراز باردید می کنند.

معاون بهره برداری اداره کل راه آهن فارس گفت: گروه دوم، پس از خروج از شیراز به زنجان و تبریز سفر می کنند و در تاریخ 31 فروردین ماه از مرز ریلی رازی خوی، با قطار شرکت عقاب طلایی مجارستان ابتدا به ترکیه سفر می کنند و بعد از بازدید از این کشور به مجارستان باز می گردند.

زارع در پایان افزود: گردشگران سومین قطار گردشگری خارجی از کشورهای آمریکا، اروپا و آسیای شرقی هستند و این شیوه گردشگری سبک جدیدی از گردشگری است که برای مردم جهان جاذبه بسیاری دارد و همکاری ایران با این گروه در چارچوب تعامل سازنده با جهان صورت گرفته است.

انتهای پیام/س


برچسب ها: ورود ، قطار ، گردشگری ، خارجی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.