سر‌مربی باشگاه چلسی بر این باور است که تیمش از لحاظ ذهنی کاملا آماده قهرمانی است.

مورینیو: چلسی از لحاظ ذهنی آماده بالا بردن جام قهرمانی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه چلسی هم اکنون با 7 امتیازاختلاف در صدر جدول لیگ برتر انگلیس را دارد پس از رقابت‌های این هفته و پیروزی 2 بر 1 برابر استوک سیتی توانست تا حد زیادی جایگاهش را تثبیت کند، اما هنوز باشگاه چلسی به 15 امتیاز دیگر نیاز دارد تا بتواند به قهرمانی دست یابد در حالی که 8 بازی دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس باقی مانده تا پایان است.

اما خوزه موینیو سر‌مربی باشگاه  چلسی بر این باور است که تیمش از لحاظ ذهنی کاملا آماده قهرمانی است.

وی در این خصوص گفت: مسائل ذهنی و روحیه تیم بسیار مهم است چرا که هم اکنون این امر نقش تعیین کننده و تصمیم گیرنده دارد. شما 7،8 اپی 9 ماه تلاش می‌کنید، اما به هر حال زمانی فرا می‌رسد که شما به این نتیجه می‌رسید که از لحاظ ذهنی کاملا به این باور و اعتماد رسیده‌اید که می‌توانید جام قهرمانی را بالای سر ببرید. تیم من هم اکنون از لحاظ ذهنی کاملا آمادگی دارد، اما به همراه این باید در این شرایط از وضعیت راحت و مناسبی هم برخوردار باشیم یعنی به نوعی بتوانم وضعیت ایجاد شده را به خوبی مدیریت کنیم. من فکر می‌کنم مردم هم کاملا با ما هماهنگ هستند به بازیکنان چلسی نگاه می‌کنند، می‌بینید آن‌ها تا چه حد آرامش دارد و من اطمینان دارم با این روحیه‌ای که بازیکنان تیم دارند می‌توانند به قهرمانی برسند.

گفتی است: باشگاه چلسی پیش از رویاروی با 2 باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد در این ماه باید به مصاف تیم کوئینز پارک رنجرز برود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، مورینیو ، چلسی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار