مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: به طور حتم هر خریداری با کادر ویژه پا به باشگاه می‌گذارد، ما هم قصد نداریم خود را به کسی تحمیل کنیم.

خودمان را به خریداران تحمیل نمی‌کنیم/ در خصوص سرمربی گری استقلال تصمیمی نگرفته‌ایم
بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره اظهار داشت: در جلسه روز گذشته که با حضور اعضای هیات مدیره انجام شد درخصوص مباحث گوناگونی از جمله بدهی باشگاه به بازیکنان خارجی، شفاف سازی صورت حساب‌های مالی، خصوصی سازی، برنامه‌های آینده و بودجه سال 94 و مسائل جاری باشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت که طی آن به جمع بندی نهایی دست پیدا کردیم. 
 
وی درباره پیرامون مذاکرات برای تعیین سرمربی فصل آینده استقلال بیان کرد: به هیچ عنوان صحبتی درخصوص انتخاب مربی برای فصل آینده به وجود نیامده، چطور ممکن است وقتی هنوز وضع ما در باشگاه درخصوص ماندن یا نماندن روشن نیست بخواهیم در این مورد بحثی کنیم؛اما باید بگویم که قلعه‌نویی از ابتدا گزینه ما بوده و هست و در حال حاضر تمام تمرکزمان برای گرفتن سهمیه آسیایی خواهد بود، امیدوارم در آینده نتایج خوبی را رقم بزنیم. 
 
افشار زاده تصریح کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک خریداران توانایی خرید باشگاه را پیدا کنند تا هر چه سریعتر خصوصی سازی صورت بگیرد، با توجه به شرایط پیش آمده و نامشخص بودن وضعیت خصوصی سازی حامی مالی نیز پولی به باشگاه تزریق نکرده است و ما در وضعیت بحرانی قرار گرفته ایم که همین شرایط کار را برای ما سخت خواهد کرد. 
 
مدیر عامل باشگاه استقلال عنوان کرد: طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم قرار شده کارهای مربوط به واگذاری در 5 اردیبهشت پیگیری شود که به طور حتم اگر باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود گروهی که مسئولیت باشگاه را در اختیار می گیرند کادر ویژه خاص خود را اضافه خواهند کرد، قرار نیست که خودمان را به آنها تحمیل نماییم اما در صددیم تا وضعیت صورت حساب‌های مالی مورد بررسی قرار دهیم تا زمان واگذاری با مشکلی مواجه نشویم. 
 
وی درباره وضعیت کرار نیز بیان کرد: با توجه به جلسه ای که کرار با نظری جویباری برگزار کرده بوده در حال حاضر این بازیکن در تمرینات تیم در کنار دیگر بازیکنان تمرین می کند و مشکلی نخواهد داشت. 
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: استقلال ، باشگاه ، تمرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار