هیأت ورزش‌های همگانی استان تهران در رتبه بندی گروهی به گروه یک ارتقا یافت

جلسه اول شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال جدید برگزار گردید.

هیأت ورزش‌های همگانی استان تهران در رتبه بندی گروهی به گروه یک ارتقا یافتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اولین جلسه شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور منتخبان روابط عمومی حوزه‌ها و هیأت‌های ورزشی استان تهران برگزار گردید و در این جلسه علی بدیع مشاور و مدیر روابط عمومی هیأت ورزش تهران به دعوت نظر مدیر روابط عمومی اداره کل استان تهران حضور داشت و به عضویت شورای مذکور در آمد.

مسئولان هیأت در خصوص ارزیابی فعالیت‌های حوزه‌های ورزشی خود به تبادل نظر و بحث پرداختند و نظر مدیر محترم روابط عمومی اداره کل استان راهنمایی لازم را ارائه داد.

همچنین در این جلسه در گروه بندی هیأت‌های 50گانه، هیأت‌های ورزش‌های همگانی استان تهران به دلیل فعالیت‌های چشم گیر و توسعه‌ای در تمام حوزه‌ها از جمله روابط عمومی از گروه 4 (آخرین گروه) به گروه یک (اولین گروه) ارتقاء یافت و ارزیابی برنامه‌های 8هیأت استان جهت ارزشیابی سالانه به هیأت ورزش‌های همگانی واگذار گردید.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را به تمام مسئولان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و مدیران خصوصا "شجاع پوریان" که در این امر مهم  سهیم و شرکت بودند تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در سال همدلی و هم زبانی به حرکت توسعه خود با سرعت بیشتر ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار