نشست خبری بسیج دانشجویی شش دانشگاه بزرگ تهران؛

خالقی: مذاکره ایران با 6 قدرت جهان نشان از تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه است

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشکده خبر اظهار داشت: همین که شش کشور غربی با ما می‌نشینند و در خصوص مسائل هسته‌ای مذاکره می‌کنند، نشان‌دهنده قدرت و تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، "جلال خالقی" عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشکده خبر در نشست خبری بسیج دانشجویی شش دانشگاه بزرگ تهران در خصوص مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: همین که شش کشور غربی با ما می‌نشینند و در خصوص مسائل هسته‌ای مذاکره می‌کنند، نشان‌دهنده قدرت و تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه است.

وی با مبهم، گنگ و تفسیرپذیر خواندن بیانیه مطبوعاتی لوزان تصریح کرد: بر طبق بیانیه مطبوعاتی لوزان تأسیسات فوردو از فاز صنعتی خود خارج و به فاز تحقیقاتی تبدیل شده است و من نمی‌دانم که چگونه می‌خواهیم با 6 هزار سانتریفیوژ، سوخت حتی نیروگاه بوشهر را تأمین نماییم؟

خالقی افزود: خوش بینی‌های زیادی در میان مسئولین ما در قبال غرب وجود دارد که گویا سخنگوی آقای "آمانو" هستند و حس می‌کنم که این خوش بینی‌ها غیرعادی است.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشکده خبر تأکید کرد: برخی مسئولین و کارشناسان ما به دشمن بودن دشمن اعتقادی ندارند و این خوش‌بینی‌ها خطرناک است و اگر در مذاکراتی که با طرف مقابل داریم،‌ دشمنی‌شان را فراموش کنیم، اتفاقاتی خواهد افتاد که امیدواریم برای جلوگیری از آن پیش‌بینی‌های لازم لحاظ شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسیج ، نیروگاه ، غرب ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار