نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: امیدوارم هر چه سریعتر وزارت خارجه به فضل و مدد الهی فکت‌شیت ایرانی را منتشر کند تا ان‌شاءالله دستاوردهای جمهوری اسلامی به هدر نرود.

وزارت خارجه فکت‌شیت ایرانی را منتشر کندبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (18 فرورین ماه) در تذکر شفاهی خود مجلس گفت: امیدوارم هر چه سریعتر وزارت خارجه به فضل و مدد الهی فکت‌شیت ایرانی را منتشر کند تا ان‌شاءالله دستاوردهای جمهوری اسلامی به هدر نرود.

وی در تذکر خود خطاب به رییس‌جمهور افزود: رییس‌جمهور بگوید چرا در سال جاری برای ساخت راه‌آهن بوشهر اعتباری اختصاص داده نشده است، در حالیکه ما شاهد بودیم اعتباراتی برای راه‌آهن برخی استان‌ها که رییس‌جمهور به آن سفر کرده است گذاشته شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزارت نیرو چرا و به چه دلیل به وضعیت بحرانی آب شرب دشتستان رسیدگی نمی‌کند؟ چرا وزارت نفت، پتروشیمی دشتستان را که همه مقدمات آن آماده شده اجرایی نمی‌کند و وزیر آموزش و پرورش نیز باید پاسخگو باشد که تا به کی می‌خواهد ظلم به فرهنگیان را ادامه دهد و مجلس نیز کماکان استیضاح وزیر آموزش و پرورش را به تاخیر بیندازد در حالیکه بسیاری از مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پابرجاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار