رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: رمز موفقیت ما در مسائل هسته‌ای، اقتصادی، سیاسی، دوران جنگ و ... همیشه وحدت بوده است و با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده رمز موفقیت ما همین حفظ وحدت است.

رمز موفقیت در مسئله هسته‌ای حفظ وحدت است
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "حمید خجسته" نماینده مردم همدان در مجلس در نطق میان‌دستور خود با تشکر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای که در جلسه امروز صبح با توضیحات کارشناسی و تخصصی خود، روشنگری خوبی داشت، گفت: امیدوارم در سه ماه آینده و برای توافق اصلی با قدرت و قوت پیش بروند و موفقیت‌های خوبی را با حفظ خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری بیان کردند برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورند.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت ما در مسائل هسته‌ای، اقتصادی، سیاسی، دوران جنگ و ... همیشه وحدت بوده است و با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده رمز موفقیت ما همین حفظ وحدت است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به جنایت‌های عربستان سعودی و سران خودفروخته منطقه بیان داشت: آنها همانند رژیم صهیونیستی کودک‌کش مردم بی‌دفاع یمن را وحشیانه مورد حمله قرار می‌دهند و ما این حملات و اقدامات را محکوم می‌کنیم.

خجسته با اشاره به مسائل حوزه انتخابی خود اظهار داشت:‌ از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم که هرچه زودتر نسبت به تکمیل آزادراه همدان که 15 کیلومتر آن باقیمانده اقدام کند، در حالیکه قرار بود این پروژه سال گذشته به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به نیمه‌تمام ماندن راه‌آهن تهران، ساوه، همدان نیز افزود: قرار بود حدود 30 هزار تن ریل برای تکمیل پروژه‌های راه‌آهن خریداری شوند که امیدوارم هرچه زودتر با عملی شدن این موضوع پروژه مذکور به سرانجام برسد.

نماینده مردم همدان با تشکر از وزیر راه و شهرسازی به دلیل اقدامات مثبت انجام گرفته در فرودگاه همدان و ارائه خدمات مناسب به مسافران، گفت: از وزیر نفت درخواست داریم هرچه زودتر پروژه پتروشیمی ابن‌سینا و هگمتانه را که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند زودتر به نتیجه برسانند.

خجسته با بیان اینکه دولت باید توجه بیشتری را نسبت به بازنشستگان، کارگران و ایثارگران داشته باشد، تصریح کرد: قرار بود آموزش و پرورش تا پایان سال 93 لایحه رتبه‌بندی معلمان را به مجلس ارائه دهد که انجام نداده که باید هرچه سریعتر نسبت به این مسئله اقدام کند و این افزایش حقوق گفته شده توسط وزیر آموزش و پرورش تا مهرماه برای معلمان برای مجلس قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به افزایش 50درصدی مالیات استان همدان در سال جاری نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: متأسفانه وزیر اقتصاد تا کنون دلایل منطقی‌ای را برای این افزایش 50 درصدی ذکر نکرده تا بدانیم به چه دلیل این تصمیم گرفته شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: وحدت ، هسته ای ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار