میلاد: در انتظار جوابیه برای اعزام ورزشکاران به اردوی برون مرزی هستیم

رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی گفت: در انتظار جوابیه از سمت سفارت رای اعزام ورزشکاران به اردوی اروپایی برای ادامه تمرینات و پس شرکت در کاپ‌ها هستیم.

میلاد: در انتظار جوابیه برای اعزام ورزشکاران به اردوی بدون مرزی هستیممحسن میلاد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات جوانان و بزرگسالان از 8 فروردین شروع شده و به صورت متمرکز تا 20 اردیبهشت ماه که برای شرکت در کاپ‌ خواهیم رفت در اردوی داخلی و شاید برون مرزی خواهیم بود.

وی افزود: برای شرکت در کاپ‌ها به پرتغال، آلمان و دانمارک اعزام خواهیم داشت ولی هنوز نتوانستیم جوابیه‌ای در این خصوص بگیریم که ورزشکاران را برای اردوی برون مرزی اروپایی به مجارستان یا آلمان اعزام کنیم.

میلاد در خصوص تاریخ شروع شرکت در کاپ‌ها گفت: از 25  اردیبهشت ماه اولین رقابت‌های شرکت در کاپ‌ها شروع می‌شود.

رئیس کمیته آبهای آرام در ادامه خاطر نشان کرد: برای اعزام‌های برون مرزی 8 نفر از ورزشکاران کایاک و 3 نفر از ورزشکاران کانو کانادایی مردان را خواهیم برد تا محکی زده شوند و ورزشکارانی که شانس گرفتن سهمیه المپیک را دارند بشناسیم تا بتوانیم تمرکز بیشتری روی آنها داشته باشیم.

وی در خصوص بانوان رشته‌های آبهای آرام گفت: وضعیت حضور بانوان هنوز مشخص نیست و اعلام نشده است.

میلاد در ادامه اظهار داشت: همچنین تیم کانو کانادایی جوانان در کمپ تهران از 10 فروردین ماه مشغول تمرین هستند تا با حداکثر آمادگی عازم مسابقات آسیایی شوند تا در اردوی داخلی آنها تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بیان داشت: هم اکنون مهمترین برنامه‌ای که پیش رو داریم حضور در کاپ‌های آلمان، پرتغال و دانمارک است که امیدوارم با تمام تلاشی که تا به حال داشته‌ایم موفقیتی خوب در آنها بگیریم نصیبمان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار