مدیر عامل آتش نشانی بجنورد،گفت : سال گذشته آتش نشانان مرکز استان،در 979مورد حادثه امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی بجنورد ،علی گودرزی افزود: از 979 مورد حادثه، 518 مورد آتش سوزی و 461 مورد امداد و نجات بود که این میزان نسبت به سال 92 ، 15درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در حوزه ی پیشگیری سازمان آتش نشانی در یکسال گذشته، یکصدو 33 مورد ساختمان نو ساز را بازدید و نسبت به صدور تاییدیه ی ایمنی آن اقدام شد.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد،خاطرنشان کرد: آموزش شهروندان و پرسنل نیز نسبت به مدت مشابه سال 92 از افزایش 42 درصدی برخوردار بوده است.

عباس جفاکش فرمانده ی عملیات آتش نشانی نیز گفت: بیشترین آمار آتش سوزی طی یکسال گذشته ،منازل مسکونی با 97 مورد،وسائط نقلیه و خودرو با 74 مورد بوده است.

وی بیشترین علت شروع آتش سوزی در منازل مسکونی و خودرو ها را به ترتیب انتقال حرارت و نشت بنزین و گاز عنوان نمود.

جواد منفردی مسئول پیشگیری آتش نشانی نیز افزود:در یکسال گذشته تعداد هزار و 635 مورد استعلام مسکونی و تجاری پاسخ داده شد.

وی گفت: در بازدیدهای بعمل آمده نیز تعداد هزار و 668 مورد خاموش کننده ی دستی،در اماکن مختلف کد گزاری شد؛که از ابتدای شروع این طرح شش هزار خاموش کننده از سال 88 در سطح شهر،به ثبت رسیده است.

مهدی جعفری،مسئول آموزش آتش نشانی گفت: آموزشهای ضمن خدمت پرسنل با ده هزار و 775 نفر ساعت در مقایسه با آموزش، مدارس، مهد کودک، ادارات و شهروندان بیشترین آمار آموزشی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.