ارزش سهام روز سه شنبه در بازار آسيا با افزايش همراه بود.

افزایش ارزش سهام در آسیابه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ اين افزايش در پي بازگشايي مجدد بازارها پس از تعطيلات طولاني مدت آخر هفته رخ داد و بازارها در واقع به گزارش ها درباره آمار اشتغال در آمريکا واکنش نشان دادند، آماري که پيش بيني ها را درباره افزايش نرخ بهره از سوي بانک مرکزي آمريکا کاهش داده است.

اين در حالي است که وال استريت نيز به اين گزارش واکنش مثبتي نشان داد زيرا يکي از مقامات بانک مرکزي آمريکا اعلام کرد هر گونه افزايش در ميزان نرخ بهره در آمريکا احتمالا کند خواهد بود و اين در حالي است که سرمايه گذاران منتظر انتشار گزارش ها درباره نشست بانک مرکزي آمريکا هستند.

بر اساس اين گزارش، ارزش سهام در بازار توکيو با افزايش 67 صدم درصدي همراه بود. ارزش سهام در بازار سيدني نيز در آستانه نشست بانک مرکزي استراليا که انتظار مي رود سبب کاهش ارزش نرخ بهره شود ، يک مميز 31 صدم درصد افزايش يافت.

ارزش سهام در بازار سئول نيز با افزايش 18 صدم درصدي همراه بود . اين در حالي است که ارزش سهام در بازار شانگهاي يک مميز 21 صدم درصد افزايش يافت.

وزارت کار آمريکا روز جمعه اعلام کرد اقتصاد اين کشور سبب ايجاد 126 هزار فرصت شغلي در ماه مارس شده است، يعني نيمي از آنچه که انتظار آن مي رفت و اين ضعيف ترين رقم مربوط به اشتغال در آمريکا از دسامبر 2013 محسوب مي شود.

با وجود ضعيف بودن اين رقم، سرمايه گذاران خوشحال هستند زيرا اين بدان معناست که بانک مرکزي آمريکا احتمالا از افزايش نرخ بهره تا تا اواخر امسال خبر نخواهد داد.

شاخص سهام داو جونز نيز با افزايش 66 درصدي همراه بود. به گزارش خبرگزاري فرانسه از هنگ کنگ،  اس اند پي 500 نيز 66 صدم درصد افزايش يافت و اين در حالي است که شاخص نزدک نيز 62 صدم درصد افزايش يافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، افزایش ، ارزش ، سهام ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار