دارنده مدال برنز جهان اعتقاد دارد بهترین فرصت برای آن که توانمندی خود را در وزن 97 کیلو گرم بسنجد همین مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا است.

مسابقات جام جهانی محکی جدی برای من در وزن 97 کیلو گرم استمحمد حسین محمدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پس از  مسابقات جهانی 2014 کادر فنی صلاح دید از وزن 86 کیلو گرم به یک وزن بالاتر بیآیم به هیمن منظور در رقابت های جایزه بزرگ فرانسه نیز در وزن 97 کیلو گرم به میدان رفتم که به اعتقاد مربیان تیم ملی عمکلرد نسبتاً خوبی داشتم.

وی افزود: مسابقات جام جهانی 2015 در آمریکا اولین میدانی بزرگی است که در وزن 97 کیلو گرم به میدان خواهم رفت به همین منظور معتقدم بهترین فرصتی که بتوانم خودم را در این وزن ارزیابی کنم همین رقابت هاست البته من همیشه تابع نظر و تصمیم کادر فنی بوده و هستم.

محمدیان درباره وضعیت آمادگی اش اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تمرینات بسیار خوب و منسجمی که در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتم هم اکنون از نظر جسمی و فنی وضعیت مطلوبی دارم و  فقط در این چند روز باقی مانده تا آغاز رقابت های جام جهانی روی مسائل روحی و روانی کار خواهم کرد.

پسر عسگری محمدیان در پاسخ به این سوال که چه نتیجه تیمی را در مسابقات جام جهانی پیش بینی می کند گفت: هر چند پیش بینی در کشتی معنایی ندارد اما با توجه به انگیزه و توانی که در بچه ها وجود دارد من احساس می کنم می توانیم عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم و امیدوارم مردم عزیزمان با دعای خیر خود ما را در راه رسیدن به این مهم همراهی کنند.

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2015 در دو گروه چهار تیمی روزهای 22 و 23 فروردین ماه در لس آنجلس آمریکا برگزار می شود که تیم کشورمان در گروه دوم این مسابقات با تیم های آذربایجان، ترکیه و بلاروس هم گروه خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.