رئیس اداره آسیب های اجتماعی منطقه 8 از عملکرد این اداره در سال 93 خبر داد.

عذرا فخار ایزدی رئیس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 8 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد این اداره در سال 93 اظهار کرد: اداره آسیب های اجتماعی در سال 93 اقدامات زیادی را برای کودکان کار و خیابان و افراد بی پناه به مرحله اجرا درآورد که به بعضی از مهمترین برنامه ها اشاره خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اداره آسیب های اجتماعی منطقه 8 در طرح تابش (تکریم و اطعام بی خانمان های شهر) با محوریت بی خانمان ها، تعداد 100 جفت کفش و لباس ورزشی و 100 عدد افطاری پیرو طرح تابش به مددسرای لویزان اهداء شد.

ایزدی تصریح کرد: به مناسبت روز جهانی کودک، جشنی ویژه کودکان کار و خیابان با شعار دنیای بدون تبعیض برای همه کودکان با مشارکت موسسه ایلیا و حضور 600 کودک در بوستان تمدن برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت رسول (ص) در مددسرای لویزان، افزود: این جشن با حضور 150 نفر از مددجویان انجام شد.

رئیس اداره سلامت از اجرای طرح زمستان امن برای کودکان کار و خیابان خبر داد و گفت: اداره آسیب های اجتماعی در طرحی اقدام به پخش بسته های حمایتی ویژه زمستان در بین کودکان کار و خیابان کرد، این طرح در دی ماه آغاز و تا اواخر اسفندماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در پانزدهم آذرماه گرمخانه منطقه ای احداث و به صورت رسمی شروع به پذیرش افراد کارتن خواب و متکدی کرد.

ایزدی در پایان گفت: گشت جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها در سطح نواحی سه گانه شهرداری منطقه 8 در سال 93 هر چهار ماه یکبار فعالیت کرد و 76 متکدی مرد و 127 متکدی زن توسط گشت جمع آوری و به گرمخانه ها انتقال داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار