معـاون حقـوقی، پارلمـانی و امور استـان‌های وزارت ورزش گفت: باتوجه به استعفای درخشان باید اشاره کنم که این کادر فنی می‌بایستی 2 ماه پیش تغییر می‌کرد.

خادم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص سمت جدید هدایتی در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باید بگویم طی صحبت‌هایی که دیشب با حسین هدایتی داشتم قرار بر این شد وی همانند گذشته به تیم پرسپولیس کمک کنم و به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره در کنار تیم به فعالیت بپردازم. 

وی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس بیان کرد: قرار است به زودی مشکلات مالی تیم پرسپولیس را همانند تیم استقلال حل نماییم و همان طور که می‌دانیم مشکل مالی تیم استقلال را در شب عید حل کردیم. 

خادم در خصوص مذاکرات با مربیان جدید برای سرمربی گری تیم پرسپولیس عنوان کرد: در رابطه با انتخاب سرمربی جدید برای تیم پرسپولیس کاملا در جریان این موضوع هستم اما باید بگویم در مورد این مسئله من نمی‌توانم حرفی بزنم و مسئولان باشگاه باید نظر نهایی را اعلام نمایند. 

وی در درباره تغییر و تحولات ایجاد شده در کادر فنی  گفت: به نظر من این تغییر و تحولات در کادر فنی باید دو ماه پیش صورت می‌گرفت اما نکته قابل توجه این است که کادر فنی فعلی نیز زحمات بسیاری را برای تیم کشیده‌اند و امیدوارم این تیم در آینده نتایج قابل قبولی را کسب کند چرا که این خواسته هواداران این تیم نیز می‌باشد. 

معاون وزارت ورزش درباره شرایط واگذاری سرخابی‌ها تصریح کرد: شرایط واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس آسان‌تر شده است و امیدوارم در مزایده سوم خریدار برای این دو باشگاه پیدا کنم و بتوانیم این دو تیم را واگذار کنیم. 

اکبر باقری

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار