عابدزاده:

برای پیگیری کارهای پسرم به فدراسیون فوتبال آمدم/ چرا علی کریمی زمان علی دایی به تمرینات پرسپولیس نمی‌رفت؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برای دریافت گذرنامه و رسیدگی به کارهای فرزندم به فدراسیون فوتبال رفته بودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران احمد رضا عابدزاده که امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در صحبت با خبرنگاران در مورد دلیل حضورش در فدراسیون اظهار داشت: برای دریافت گذرنامه امیر پسرم به فدراسیون آمدم چرا که قرار است برای او کاری انجام بدهم به همین دلیل صلاح دیدم که به فدراسیون نیایم و گذر نامه او را از فدراسیون تحویل بگیرم تا گم نشود. 

وی درباره استعفای درخشان تصریح کرد: باید بگویم که درباره این مسئله بی اطلاع هستم، اما امیدوارم هر تصمیمی که قرار است برای تیم پرسپولیس گرفته شود به  نفع این تیم باشد و آرزو می‌کنم که درخشان هم در ادامه راه خود به موفقیت دست پیدا کند. 

عابدزاده درباره اینکه قرار است مربی بعدی برانکو باشد تصریح کرد:‌ امیدوارم شرایط پرسپولیس بهتر شود و بتواند به روزهای خوب خود بازگردد و برای درخشان، دایی، پیروانی و همه افرادی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند، آرزوی موفقیت می‌کنم. 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد:‌ بهتر است درباره رفتن علی کریمی به تمرینات پرسپولیس درباره این مسئله از خود او سوال کنید چرا که من روزنامه‌ها را نمی‌خواهم و در جریان یک سری از خبرها نیستم. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با وضعیت تیم ملی امید بیان کرد: امیدوارم وضعیت تیم ملی امید در دور بعد بهتر شود و مخصوصا با حضور کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی امید این تیم شرایط بهتری خواهد داشت و از این هم بهتر می‌شود. 

اکبر باقری

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار