«دیوید لینچ» به دلیل مسائل مالی از ادامه‌ی ساخت سریال «قله‌های دوقلو» کناره گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتز؛ «دیوید لینچ» پس از یکسال و چهار ماه مذاکره باشبکه‌ی کابلی شو تایم از ادامه‌ی ساخت سریال «قله‌های دوقلو» انصراف داد. 

درسال 1990 «لینچ» با همکاری «مایکل فراست» دو فصل از «قله‌های دوقلو» را کارگردانی کرد. این دو برای کارگردانی ادامه‌ی این سریال در نظر گرفته شده بودند اما «دیوید لینچ» با انتشار مطالبی در صفحه‌ی اجتماعی خود از ترک این پروژه خبر داد.

«لینچ» این گونه نوشته است: پس از یکسال و چهار ماه مذاکره، به دلیل پیشنهاد نکردن دستمزد کافی برای نوشتن فیلم نامه، آن طور که مورد علاقه‌ی من بود، این پروژه را ترک می‌کنم. اما شبکه‌ی شو تایم به ادامه‌ی ساخت این سریال ادامه خواهد داد. 

نماینده سریال درباره‌ی ترک «لینچ» از این سریال در بیانیه‌ای که به هالیوودریپورتر داده است گفت: تصمیم «لینچ» شبکه‌ی شو تایم را مایوس و نا امید کرده است. 

در ادامه‌ی این بیانیه‌ی می‌خوانیم: وقتی مطالبی که «لینچ» انتشار داده بود را خواندیم، بسیار ناراحت شدیم؛ به این دلیل که فکر می‌کردیم مشکلات را با «لینچ» و نماینده‌ی او حل خواهیم کرد. هم چنین شبکه‌ی شوتایم دنیای «قله‌های دوقلو» را دوست دارد و امیدواریم عظمت و شکوه این مجموعه را توسط خالقان برجسته‌ی «قله‌های دوقلو» یعنی «دیوید لینچ» و «مایکل فراست» به این سریال بازگردانیم. 

ماه اکتبر شبکه‌ی شوتایم اعلام کرد که نه قسمت از سریال چند قسمتی "قله‌های دوقلو" در مرحله‌ی تولید قرار دارد و سال 2016نمایش داده می‌شود. 

ماه ژانویه در هیات منتقدان تلویزیون، رئیس شبکه‌ی شوتایم حضور "دیوید ینواین" و "کایل مک لاهال" را در این سریال تایید کرد. هم چنین "ینواین" اضافه کردکه از "لینچ" و "فراست" درخواست همکاری دوباره با این سریال کرده است. 

دو فصل از سریال "قله‌های دوقلو" آرویل 1990 در شبکه‌ی ای بی سی پخش شد. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار