روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی مدعی شد ممکن است توافق هسته ای، ایران را به پلیس ویژه آمریکا در خاورمیانه تبدیل کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی مدعی شد ممکن است توافق هسته ای، ایران را به پلیس ویژه آمریکا در خاورمیانه تبدیل کند.

در پی توافق ایران و قدرت های جهانی از جمله آمریکا علی رغم مخالفت های شدید رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، جروزالم پست مدعی شد برخی از کشورهای خاورمیانه نگران تقویت روابط ایران و آمریکا هستند.

در قسمتی از این گزارش آمده است، "سران کشورهای عربی نگران این هستند که ایران به قدرت اول منطقه و پلیس ویژه آمریکا در خاورمیانه تبدیل شود. هم اکنون بسیاری از کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، مصر، و یمن با بحران دست و پنجه نرم می کنند و در صورت قدرت یافتن ایران، ممکن است این کشور به عنوان نماینده آمریکا وارد این درگیری ها شود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
ما بدون حمایت امریکا هم قدرت منطقه ای هستیم ولی کشورهای عرب منطقه که با حمایت امریکا و اسراییل قدرت گرفته اند چنان علیه دولتها و ملتهای مخالف امریکا و اسراییل جنایت کرده اند که خود نیز می ترسند همین بلا را امریکا و اسراییل سر خودشان بیاورد و از ترس به هزیان گویی افتاده اند
آخرین اخبار