مهاجران با اشاره به قیمت میوه‌های نوبرانه گفت: هر کیلو چغاله بادام کاشان در بازار 30 تا 35 هزار تومان و هر کیلو گوجه سبز بین 50 تا 60 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت پرتقال کاهش یافت/ هر کیلو گوجه‌سبز 60 هزار تومان
حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کاهش قیمت پرتقال در میادین میوه و تره‌بار نسبت به دو هفته گذشته گفت: هم اکنون هر کیلو پرتقال درجه یک در میادین به طور میانگین به قیمت 4 هزار و 500 تا 5 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: همچنین هر کیلو سیب سفید به طور متوسط 3 هزار تا 4 هزار تومان، هر کیلو سیب قرمز 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان قیمت دارد.

مهاجران ادامه داد: هر کیلو خیار نیز در میادین میوه و تره‌بار نیز هزار و 800 تا 2 هزار و 500 تومان و هر کیلو موز 3 هزار و 500 تا 4 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به قیمت میوه‌های نوبرانه گفت: هر کیلو چغاله بادام کاشان بین 30 تا 35 هزار تومان و هر کیلو گوجه‌سبز ساوه و گرمسار و قم نیز بین 50 تا 60 هزار تومان قیمت دارد.

مهاجران افزود: توت‌فرنگی نیز در تمام فصول سال در بازار وجود داشت که قیمت آن 12 هزار تومان است که به 4 هزار تومان نیز رسید.

وی ادامه داد: همچنین هر کیلو لیموشیرین در بازار بین 5 هزار تا 5 هزار و 500 تومان و هر کیلو لیموترش نیز 6 هزار و 500 تا 7 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: میوه ، قیمت ، گوجه سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
امسال پرتغال 90در صد صادر کردیم روسیه چون روسیه تحریم شد و واردات از کشورهای اروپایی نداشت. اونجا بالاتر فروختیم ونتونستیم به کشور خودمون برسیم. چراغی که به خانه رواست بر مسجد حرام است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
آخه گوجه سبز 50 تا 60 هزار تومن؟؟؟؟؟!!!!!!!
آخرین اخبار