معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از برپایی غرفه‌های دهکده سلامت به مناسبت هفته سلامت در منطقه خبر داد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به برپایی غرفه‌های دهکده سلامت در منطقه اظهار داشت: ایجاد فضاهای ایرانی سنتی با رویکرد ارتقای مشارکت مردمی و با همت ارتقای سطح سلامت شهروندان منطقه و اعمال آموزش‌های تخصصی در تمامی زمینه‌های سلامت مانند ترک سیگار، سلامت روان،‌ تغذیه سالم،پیشگیری از چاقی، جلوگیری از خشونت خانگی و .... در یک محیط جذاب‌تر و شاداب‌تر در نظر گرفته شده که در قالب غرفه‌هایی شامل ترافیک در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک، و با تعامل نهادهای هلال احمر، نیروی انتظامی، بهزیستی،‌ مرکز بهداشت غرب،‌آشت نشانی، مددکار خشونت خانگی، قوه قضائیه اجرا می‌شود. 
 
در همین راستا به منظور استفاده از تمامی ابزارها جهت ترویج برنامه‌های سلامت از ظرفیت مراکز و تشکل‌های مردمی نیز در این غرفه‌ها استفاده می‍‌‌شود. 
 
وی در خصوص دیگر غرفه‌های برپا شده در هفته سلامت تصریح کرد: کانون‌های سلامت محور،محیط زیست، بازیافت، شورایاری و مدیریت محله، خانه کودک، ورزش،‌ غذای سالم،نوشیدنی سالم، خدمات سلامت، قند خون، فشار خون، ngo ها، ترک سیگار و باشگاه چاقی ، قرآن و عترت و رادیو سلامت از غرفه‌های برپا شده در هفته سلامت است . 
 
گفتنی است: این غرفه‌ها از 1 تا 7 اردیبهشت از ساعت 4 الی 8 شب با شعار غذای سالم در بوستان المهدی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، شهرداری ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار