دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه اولویت اصلی من تکیه بر پایه نیروهای خدوم و توانمند این سازمان دارد گفت: نگرش من به این سازمان سیستمی و تشکیلاتی است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران، علی اصغر احمدی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم معارفه خود که در سازمان توانبخشی هلال احمر برگزار شد ،اظهار کرد: امیدوارم با انتصاب خود با سمت دبیر کلی شرمنده این اعتماد نشوم و سعی می کنم تمام توان خود را جهت تحقق اهداف حقگانه هلال احمر به کار گیرم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر همیشه باید خود را به روز رسانی کند گفت: در کشور سند چشم انداز داریم و سال 2025 یعنی 10سال دیگر به پایان این سند وقت باقی است و می‌توان گفت اهداف این سند را می‌توان به عنوان سندی پایه برای هلال احمر در نظر گرفت.

احمدی با بیان اینکه مستلزم اجرای برنامه‌های 10ساله در راستای سند چشم انداز هستیم افزود: هلال احمر نگاه به آینده دارد و دست یاری به سوی اندیشمندان و تمام کسانی که در این عرصه تجربه دارند دراز می‌کند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ادامه داد: صداقت، پاکی، توانمندی همچنین فراحذبی بودن از جمله مسائلی است که در هلال احمر مورد توجه بوده و برای ارائه خدمت به مردم شیعه و سنی بودن و سایر مسائل برای ما ملاک نیست چرا که هرکه نیازمند حمایت است حق به گردن ما دارد که اگر حادثه دیده به آن خدمت کنیم.

احمدی دیانت و صیانت را دو عنصر دیگر مهم بر جمعیت هلال احمر دانست و ادامه داد: تکیه بر پایه نیروهای خدوم و توانمند هلال احمر از اولویت‌های اول من است چرا که این افراد زحمت کشیده و مسائل مرتبط با این سازمان را درک کرده‌اند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نگرش من سیستمی و تشکیلاتی است، تصریح کرد: پسندیده نیست بعد از 36سال پیروزی انقلاب اسلامی اتوبوسی بر پست‌های مدیریت تکیه زد و به این حوزه‌ها ورود یافت.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هلال ، خدوم ، احمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار