در صفحات اجتماعی امروز روزنامه‌های کشور موضوع‌های صدرنشینی تهران در تخلفات صنفی کشور و دلالی مراکز غیر قانونی به نام مشاوره سربازی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، روزنامه وطن امروز، مردم سالاری، ایران، آرمان و خراسان در صفحات اجتماعی امروز خود به مطالبی همچون وعده قالیباف برای تعیین تکلیف باغ دامپزشکی ظرف یک هفته، پدیده خرافی(سرکتاب باز کردن) از نگاه کارشناسان مذهبی و اجتماعی، تهیه قانون ارزیابی محیط زیست برای نخستین بار در کشور و ... اشاره کردند که در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت.
روزنامه مردم سالاری:
افزایش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی، تضعیف باورهای مذهبی، ترویج خرافات و باورهای نادرست مذهبی و فرهنگی از مهمترین دغدغه‌های جامعه امروز است به طوریکه این روزها بسیاری از شهروندان به پدیده خرافی(سرکتاب باز کردن) گرایش پیدا کرده‌اند.
روزنامه مردم سالاری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع پدیده خرافی (سرکتاب باز کردن) از نگاه کارشناسان مذهبی و اجتماعی می‌پردازد.
در این گزارش آمده است توزیع کارت‌های ویزیتی که در آن بخت گشایی، باز کردن سرکتاب، رفع مشکل و ... تبلیغ شده است که به ویترین فروشگاه زیرزمین تهران اضافه شده است.
در ادامه نیز موضوع‌های پدیده خرافی(سرکتاب باز کردن) از نگاه کارشناسان مذهبی و اجتماعی، گسترش کارت‌های ویزیتی بخت گشایی، باز کردن سر کتاب، رفع مشکل و... نگاه شهروندان در گروه سنی مختلف به خرافی سرکتاب باز کردن، سوءاستفاده دلالان و فالگیران از باورهای مذهبی، تاثیر خرافات در زندگی شهروندان و ... بررسی می‌شود.
همچنین روزنامه مردم سالاری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های دودلیل اصلی گرایش به خرافه پرستی، آلودگی هوا و نقص مکرر حقوق شهروندی، تهیه قانون ارزیابی محیط زیست برای نخستین بار در کشور می‌پردازد.
روزنامه وطن امروز:
***دلالی مراکز غیر قانونی به نام مشاوره سربازی
روزنامه وطن امروز در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع دلالی مراکز غیر قانونی به نام مشاور سربازی می‌پردازد.
این روزنامه در این باره آورده است خدمت سربازی همان اندازه که مورد توجه جوانان و دغدغه خانواده‌هاست برای افراد سودجو هم فرصتی برای منفعت طلبی به حساب می‌آید تا با سوءاستفاده از نگرانی‌های جوانان و پرسش هایی که در این مسیر برای آنها به وجود می‌آید راهی برای پر کردن جیب خود بیابند.
در ادامه نیز بررسی موضوع‌های خدمات مشاوره‌ای نظام وظیفه، متن اطلاعیه‌ها وتراکت‌های تبلیغاتی خدمات مشاوره سربازی، سوءاستفاده برخی از سایت‌ها و فضای مجازی از نظام وظیفه و سربازی، مراکز غیر قانونی مشاوره سربازی و ... صورت می‌گیرد.
روزنامه ایران:
***هتل سازان عربی و اروپایی در انتظار توافق هسته‌ای
روزنامه ایران در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع هتل سازان عربی و اروپایی در انتظار توافق هسته‌ای می‌پردازد.
در این روزنامه آمده است هتل سازان عربی و اروپایی در سال گذشته بازار ایران را برای سرمایه گذاری مطالعه کردند و تنها مانع ورود آنها به ایران تحریم‌های ناعادلانه است.
در ادامه نیز موضوع‌های 10گروه سرمایه گذار هتل ساز عربی و اروپایی در انتظار امضای توافق نامه میان ایران و گروه 1+5 برای ورود به کشور، ثبت 60میلیون و 84 تن اقامت شب در نوروز 94،‌بازدید 15میلیون گردشگر د اخلی در نقاط مختلف کشور، تامین زمین ویژه هتل سازی با حذف عوارض ساخت در ایران، حذف عوارض ساخت در تهران و اصفهان، اعزام 16اکیپ نظارتی به استان‌های کشور و .... بررسی می‌شود.
همچنین روزنامه ایران در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع تغییر کاربری 1400 هکتار اراضی نوار شمالی تهران به بوستان یاس و گلوگاه تنفسی برای پایتخت می‌پردازد.
روزنامه آرمان:
**صدر نشینی تهران در تخلفات صنفی کشور
روزنامه آرمان در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع صدر نشینی تهران در تخلفات صنفی کشور می پردازد.
در این روزنامه آمده است بیشترین شکایات مردم در خصوص میوه، مرغ و پوشاک بوده است در استان تهران بیشترین موارد تخلفات صنفی گزارش شده است در حقیقت استان تهران در صدر تخلفات صنفی کشور است.
در ادامه نیز موضوع‌های صدرنشینی استان تهران در تخلفات صنفی کشور، وجود 3میلیارد تومان محکومیت تعزیراتی در استان البرز در سال 93، واریز شدن مبلغ 1میلیارد و 200میلیون تومان تخلفات تعزیراتی استان البرز در خزانه، جایگاه تخلفات تعزیراتی در استان‌های کشور، شکایات مردمی در بخش‌های مختلف صنفی و... صورت می‌گیرد.
همچنین روزنامه آرمان در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع شهرداری به دنبال ریه تهران می‌پردازد.
رونامه خراسان:
**وعده قالیباف برای تعیین تکلیف باغ دامپزشکی ظرف یک هفته
روزنامه خراسان در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع وعده قالیباف برای تعیین تکلیف باغ دامپزشکی ظرف یک هفته می‌پردازد.
این روزنامه در این باره آورده است براساس طرح تفضیلی و جامع باغ دامپزشکی جزء محدوده فضای سبز محسوب نمی‌شود و در حال حاضر در اختیار تعاونی مسکن قرار دارد.
در ادامه نیز موضوع‌های تعیین تکلیف باغ دامپزشکی ظرف یک هفته، اختصاص فضای سبز به شهروندان،‌واگذاری زمین چند هکتاری باغ دامپزشکی با توافق سازمان‌ها و نهادهای مختلف و ... بررسی می‌شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: روزنامه ، امروز ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار