معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از ممنوعیت ایجاد پارکینگ اختصاصی در معابر عمومی این منطقه خبر داد.

محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ممنوعیت ایجاد پارکینگ‌های اختصاصی در معابر این منطقه اظهار کرد: با توجه به اینکه اشغال معابر عمومی مطلقا ممنوع است، با افرادی که در سطح منطقه حاشیه خیابان‌ها را به پارکینگ اختصاصی تبدیل می‌کنند، مقابله می‌شود.

وی ادامه داد: قرار دادن مانع و ایجاد پارکینگ اختصاصی و جلوگیری از پارک خودرو‌های عبوری در معابر عمومی تخلف است و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

اسدی تصریح کرد: در مقابل درب ورودی وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها و مراکز مختلف شاهد استفاده از تجهیزاتی هستیم که جای پارک خودرو‌ها را اختصاصی می‌کنند. برخی از این سازمان‌ها به قانون توجه نکرده و محدودیت‌هایی را با قرار دادن استوانه‌ها در تردد شهروندان ایجاد، که در صورت مشاهده شهرداری در حد توان خود با آن‌ها مقابله می می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه تاکید کرد: هیچ شخص، ارگان یا نهادی حق ندارد به صورت ثابت تمام یا بخشی از خیابان‌ را با ایجاد مانع در اختیار خود قرار دهد.

وی در پایان گفت: توسط شهرداری از جانمایی مانع در معابر عمومی و ایجاد هرگونه سد معبر و تصرف خیابان‌های عمومی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار