عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:با توجه به کمبود تعداد ناظرین بر فعالیت 80 هزار تاکسی در شهر تهران، شهروندان می‌توانند بهترین یار برای مدیریت شهری باشند تا با اطلاع رسانی خود از تخلفات، مراتب را به کمیسیون انضباطی شورا اطلاع دهند تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم فروردین سال جاری اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی در پایتخت طبق برنامه سنواتی از 15 فروردین قابل اجرا می باشد  و این در حالی است که مخالفتی از طرف فرمانداری تهران صورت نگرفته است.

وی افزود: رانندگان تاکسی موظف هستند حداکثر تا 20 درصد کرایه تاکسی خود را افزایش داده و در صورتی که شهروندان تخلفی در این رابطه مشاهد کنند، می‌توانند شماره پلاک و کد تاکسی را به سامانه 1888 اطلاع دهند تا بر اساس میزان تخلف، راننده مورد نظر توبیخ شود.

قناعتی ادامه داد: با توجه به کمبود تعداد ناظران بر فعالیت 80 هزار تاکسی در شهر تهران، شهروندان می‌توانند بهترین یار برای مدیریت شهری باشند تا با اطلاع رسانی خود از تخلفات، مراتب را به کمیسیون انضباطی شورا اطلاع دهند تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

این عضو شورا یادآور شد: البته با فعال شدن سامانه کال سنتر در تاکسی‌ها میزان تخلف رانندگان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار