شهردار صفادشت گفت: تبدیل صفادشت به مهد علم، دانش و رفاه شهری در چشم انداز آینده این بخش را با جدیت دنبال می‌نماییم و در جهت تامین زیر ساخت‌های این امر خطیر، نهایت تلاش خویش را به کار خواهیم بست.

محمد علی کریمی، شهردار صفادشت در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالوقه بخش صفادشت در ابعاد و عرصه‌های گوناگون اظهار کرد: چشم انداز و افق پیشرفت شهر صفادشت در آینده در سه حوزه علم و دانش، رفاه شهری و توسعه صنعت، تولید و اشتغال را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: به منظور تحقق اهداف ترسیم شده فعالیت‌ها را برطرح کمربندی صفادشت و توسعه محورهای مواصلاتی، رفع نارسایی‌های آبی و بهبود وضعیت موجود، توسعه واحد‌های آموزشی و دانشگاهی و تقویت شهرک‌های صنعتی در جهت ارتقا سطح تولید و اشتغال و در کنار آن عملیاتی نمودن طرح‌های مورد نیاز مقتضی و به فراخور شرایط، متمرکز می‌نماییم.

کریمی در پایان تصریح کرد: امید آن داریم با توجه به همدلی و هم افزایی مجموعه مدیریت شهری صفادشت و دستگاه‌های ذیربط روند رو به رشد و توسعه منطقه صفادشت همچون گذشته با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار