نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت تشکیل دو سازمان مستقل در دو حوزه ورزش و جوانان در وزارت خانه متبوع، احساس می‌شود.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران  با تایید مغفول ماندن حوزه امور جوانان در وزارت خانه ورزش و جوانان، پس از ادغام سازمان جوانان و تربیت بدنی، به دلیل جذابیت‌های بالای ورزشی و پر رنگ بودن آن در اذهان و افکار عمومی، اظهار کرد: پیشنهادی را به وزارت خانه ورزش و جوانان ارائه نمودیم مبنی بر اینکه دو سازمان مستقل در دو حوزه متفاوت ورزش و جوانان تشکیل شود.

وی در ادامه افزود: در صورت تحقق چنین طرحی، دو سازمان، بودجه‌ای مستقل خواهند داشت و به تبع در هر دو عرصه، بودجه و اعتبارات به نحو هرچه مطلوب تری تزریق خواهد شد.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دو معاونت در وزارت خانه ورزش و جوانان پیگیر امور ورزش و جوانان است که تبدیل آن به دو سازمان، ضرورتی است که در صورت اجرایی شدن، می‌تواند گره گشای بسیاری از کمبود‌ها و نارسایی‌ها در این عرصه شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار