اگر درخشان را نمی‌خواستید چرا آوردید؟/من و خادم آبمان در یک جوی نمی‌رود

رویانیان مدیرعامل سابق تیم پرسپولیس گفت: بهتر بود درباره سرمربیگری تیم پرسپولیس از ابتدا تصمیمات درستی گرفته می‌شد.

اگر درخشان را نمی‌خواستید چرا آوردید؟/من و خادم آبمان در یک جوب نمی‌رودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان در تمرین عصر امروز پرسپولیس درجمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اتمام رسیدن تعطیلات نوروزی در تمرین امروز سرخ پوشان حاضر شدم تا سال جدید را به مربیان، کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم چرا که آن ها در این مدت زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم پرسپولیس در بازی های آینده خود بتواند پیروز و موفق باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد.
 
وی درباره شرایط تیم پرسپولیس عنوان کرد: همان طور که نظاره گر هستیم شرایط تیم از هر لحاظ خوب نیست و وجود چالش‌ها در بحث مدیریت باعث شده است که این مسائل بر روی کادر فنی و بازیکنان اثر گذار باشد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در ادامه افزود: باید بگویم که خادم برای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس شبانه روز زحمات بسیاری کشید و تمام توان و آبرویش را برای اداره کردن این 2 باشگاه در نظر گرفت. اما همان طور که شواهد نشان می‌دهد انجام این کارها نتوانست کارکرد مناسبی برای استقلال و پرسپولیس داشته باشد و باید بگویم که من از نظر برخی از مسائل با خادم اختلاف سلیقه دارم. از مهم‌ترین اختلاف سلیقه من و خادم می‌توان به نوع مدیریت و نوع تصمیم گیری وی اشاره نمود اما در کل امیدوارم پرسپولیس به روزهای خوب خود بازگردد. با وجود تمام‌آبرویی که خادم برای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گذاشت اما نتوانست در مورد این مسئله نتیجه بگیرد و امکان دارد که این نتیجه نگرفتن ایراد از مدیران و یا انتخاب های بسیار مدیران در این زمینه باشد. امیدوارم این تیم هرچه زودتر به بخش خصوصی واگذار شود و دولت حمایت خود را در مورد این مسئله در نظر بگیرد.

وی بیان کرد: به طور حتم برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس افرادی هستند که پا پیش بگذارند اما باید شرایط واگذاری درست برای خریدار اعلام شود و دولت نیز همه حمایت‌ها را از بخش خصوصی انجام دهد و بخش خصوصی به تکامل لازم دست پیدا کند و بتواند در آمد زا باشد در کل دولت کارش حمایت است نه دخالت.
 
رویانیان در ادامه عنوان کرد: بحث بدهی‌هایی که از زمان دوره من در برخی از رسانه ها مطرح شده بود باعث به وجود آمدن ترس در برخی از افراد شد اما الحق و الانصاف باید بگویم که اصلا چنین موضوعی نبوده و پرسپولیس در زمان مدیریت من بدهکاری نداشته است. بهتر است درباره بحث بدهی‌ها و رسیدگی به اسناد مالی سازمان حساب رسی رسمی کشور نظر بدهد.
 
مدیر عامل سابق پرسپولیس تصریح کرد: باید بگویم که فوتبال در پوست و گوشت و استخوان من نفوذ کرده و به غیر از بازی‌های پرسپولیس تمامی بازی‌های دیگر را نظاره گر هستم و اگر بازی را نبینم طاقتم کم می‌شود.

رویانیان افزود: به تمام اعضای باشگاه پرسپولیس تبریک و خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم بازیکنان در 6 بازی مانده در لیگ برتر و بازی در مقابل تیم‌های آسیایی با تمام قوا و غیرت بازی کنند چرا که این افراد از هر لحاظ چیزی کم ندارند و در حال حاضر نیاز است که به این بازیکنان روحیه داده شود تا این بتواند از این مقطع به خوبی عبور کند.

وی درباره اعتراضات اخیر به حمید درخشان بیان کرد: در حال حاضر من نمی‌توانم از یک نفر ایراد بگیرم چرا که باید این تصمیم از قبل درست گرفته می‌شد در حال حاضر وقتی یک مربی وسط کار است و تا پایان لیگ شش بازی مانده است منطقی نیست که فردی دیگر جایگزین او شود و نکته قابل توجه این است که فصل ‌آینده هم دست این مدیران نیست که بخواهند نظر بدهند و برای من جای سوال دارد که برای شش بازی باقی مانده چطور می‌خواهند سرمربی جدید بیاورند باید بگویم اگر درخشان اشکالی داشت نباید از اول او را وارد تیم می‌کردم اما الان که وی سرمربی تیم است باید بماند و مشکلاتش را حل نماید.

وی در ادامه عنوان کرد: در تعطیلات نوروز با توجه به هماهنگی که با وزارت خانه داشتم رضایت کتبی خود را نسبت به سیاسی ارائه دادم چرا که یکی از پرونده‌های سیاسی مربوط به شکایت من است که کیفر خاص هم دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار