مخالفان جمهوری خواه توافق هسته ای با ایران در کمپین اهدای کمک سال 2014 میلیونها دلار از میلیاردرهای طرفدار رژیم صهیونیستی دریافت کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، مخالفان جمهوری خواه توافق هسته ای با ایران میلیونها دلار از افراد متمول طرفدار رژیم صهیونیستی دریافت کردند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز و با استناد به داده‌های "مرکز سیاست های پاسخگو،" جمهوری خواهان آمریکا که اکنون هر دو مجلس کنگره آمریکا را کنترل می‌کنند، با به جیب زدن پول بیشتری از افراد و کمیته های سیاسی در انتخابات سال 2014، بیش از پیش به طرفداری از رژیم صهیونیستی می‌پردازند. 

این دسته از مخالفان مذاکرات هسته ای با ایران، نگرانی هایی را درباره توافق هسته ای با ایران مطرح کرده اند. نتانیاهو هم اوایل ماه گذشته به قانونگذاران آمریکایی هشدار داده بود کاخ سفید برای رسیدن به توافق با ایران به شدت تلاش می‌کند. 

سناتور تام کاتن که پیشتر برای تضعیف تلاش های دولت در مذاکرات هسته ای، نامه ای تهدید آمیز به ایران نوشته بود، توافق هسته ای لوزان روز پنج شنبه را محکوم کرد. 

تام کاتن، جمهوری خواه اهل ایالت آرکانزاس، مبالغ هنگفتی را در انتخابات سال 2014 از اهداکنندگان طرفدار رژیم صهیونیستی دریافت کرد.

کمیته اضطراری رژیم صهیونیستی در انتخابات سال 2014، 960 هزار دلار به کمپین کاتن کمک کرد.

همین‌طور پاول سینگر، یکی از اهدا کنندگان طرفدار رژیم صهیونیستی در نیویورک، 250 هزار دلار به کمپینوی اهدا کرد.

لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی، مخالف سرسخت دیپلماسی با ایران، هم شاهد افزایش کمک های مالی میلیاردر های طرفدار رژیم صهیونیستی در سال 2014 بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار