رئیس سازمان داوطلبان جمیعت هلال احمر از توزیع 117 هزار سبد عیدانه طی ایام نوروز میان نیازمندان خبر داد و گفت: 10 هزار سالمند نیز از طرح نیابت این سازمان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران، فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمیعت هلال احمر در نشست خبری امروز (یکشنبه) که در ساختمان صلح و به منظور ارائه گزارش عملکرد نوروزی برگزار شد، با اشاره به توزیع سبد عیدانه میان نیازمندان، اظهار کرد: طرح فرشتگان رحمت همچون سال‌های گذشته از روزهای پایانی سال اجرا شد که بر اساس آن، 117 هزار سبد عیدانه میان نیازمندان سراسر کشور توزیع شد، البته 47 درصد این طرح محقق شده و توزیع سبد‌ها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح مروجین سلامت افزود: 770 پایگاه اطلاع رسانی در این زمینه در سراسر کشور استقرار یافت و 158 هزار تن نیز در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

رئیس سازمان داوطلبان جمیعت هلال احمر ادامه داد: طرح نیابت و دستگیری از سالمندان امسال به خوبی انجام گرفت و خوشبختانه بیش از 10 هزار نفر از این طرح بهره مند شدند.

رافع با بیان اینکه هزار و دویست پزشک و پرستار در طرح داوطلب امدادگر این سازمان مشارکت داشتند، گفت: بر اساس این طرح، پزشکان و پرستاران به صورت داوطلبانه خدمات درمانی لازم را به بیماران نیازمند در مناطق محروم ارائه می‌دهند و 66 هزار و 781 تن از خدمات این افراد بهره مند شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن روز زن و تولد حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: این سازمان برنامه‌هایی را از 21 فروردین ماه طی یک هفته بر اساس سیره فاطمه و سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار