رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفت: با توجه به ساخت 17 هزار واحد مسکن مهر، انبوه سازان شهرستان شهریار طبق قانون باید نزدیک به 90 مدرسه در شهریار احداث کنند.

علی ذبیحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش تاثیرگذار تاسیسات فیزیکی و سخت افزاری در تسهیل و بهبود روند آموزشی، اظهار کرد: طبق ماده 18 مصوبه شورای آموزش و پرورش، انبوه سازان مکلف هستند در ازای هر 200 واحد احداثی، یک مدرسه را ساخته و تحویل آموزش و پرورش دهند و با توجه به احداث 17 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان شهریار، فعالان این عرصه باید در حدود 90 مدرسه احداث کنند.

وی در ادامه افزود: به منظور تحقق و تامین این مطالبه، با جدیت از روش‌های قانونی و با طرح شکایت، موضوع تعهد انبوه سازان در خصوص ساخت مدارس را پیگیری می‌کنیم.

ذبیح در پایان گفت: نقش خیرین مدرسه ساز در افزایش سرانه آموزشی بسیار برجسته است و افتتاح مدارس خیری، با ارزش 13.5 میلیارد تومان نشان دهنده اهمیت این موضوع است و امید آن داریم این روند با مشارکت بیشتر خیرین در پروژه‌های آموزشی و تربیتی، استمرار و افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار