مناطق مختلف یمن امروز نیز به وسیله هواپیماهای عربستان بمباران شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، هواپیماهای عربستان و حامیانش امروز نیز مناطق مختلف در یمن را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای شد.
هواپیماهای ائتلاف عربی در ساعات ابتدایی صبح امروز یک منطقه تحت کنترل انصارالله را  مابین استانهای شبوه و بیضاء در جنوب یمن هدف قرار دادند که  منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای انصارالله  شد.
شبکه الجزیره نیز گزارش داد جنگنده های ائتلاف، شب هنگام حملاتی را در مسیرهای مواصلاتی مرکز یمن به هدف قطع کمک رسانی به نیروهای انصارالله انجام دادند.
این شبکه همچنین اعلام کرد جنگنده های عربستان حملاتی را به پایگاه های نظامی و مناطق متعلق به انصارالله  در صنعا و استانهای عدن و لحج در جنوب یمن انجام دادند.
از سوی دیگر، نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل روز گذشته اعلام کرد کشورش ضرورتی در ارائه پیش نویس قطعنامه روسیه درباره بحران یمن نمی بیند و کشورهای عربی خود پیش نویسی در این باره ارائه داده اند.
عبدالله المعلمی در گفتگو با شبکه اسکای نیوز عربی گفت: ضرورتی برای ارائه پیش نویس قطعنامه روسیه درباره یمن نمی بینیم.
وی گفت کشورش پیش نویس قطعنامه ای همه جانبه را که شامل تمامی درخواست های بشردوستانه و سیاسی مرتبط با یمن است ارائه داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار