یک دختر ورزشکار با وجود داشتن لکه مادر زادی بسیار بزرگ و بد رنگ بر روی صورت خود هر گز اعتماد به نفس خود را از دست نداده و با قدرت در میان جمع ظاهر شده و به یک قهرمان ورزشی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، یک زن  ورزشکار اعلام کرده است با وجود داشتن یک لکه مادر زادی بسیار شدید بر روی پوست صورت خود آن را دوست دارد و نمی‌خواهد با لیزر پیوند پوست و یا سایر روش‌های درمانی آن را از چهره خود پاک کند.

گفتنی است، این ورزشکار 22 ساله آن را نوعی شاخصه منحصر به فرد برای خود می‌داند و با وجود دیدن آزارها و تحقیرهایی در دوران کودکی به خاطر این لکه بین همسالان خود حال این لکه را بسیار دوست دارد.



بررسی‌ها نشان می‌دهند، والدین او هنگام تولد او با مشاهده این لکه از پزشکان برای رفع آن چاره جویی کرده‌اند و آنها تنها جراحی پلاستیک را به عنوان یک راه حل مناسب توصیه کرده‌اند اما والدین او از ترس ایجاد یک جای زخم عمیق بر روی صورت کودکشان از این کار ممانعت کرده‌اند.

این زن ورزشکار که در رشته ژیمناستیک فعالیت می‌کند و حتی نامزد او اعلام کرده است هیچ مشکلی با وجود این لکه سیاه بزرگ مادرزادی بر روی صورت همسر آینده‌اش ندارد و امیدوار است به زودی با هم ازدواج کنند.

طراحان مجلات ورزشی تا به حال بارها به این ورزشکار توصیه کرده‌اند با استفاده از نرم افزار فوتوشاپ می‌توانند در مجله و خبرهای ورزشی این لکه را پاک کنند که با مخالفت او مواجه شده‌اند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.