عبدالمحمدی: در اولین اردو كاراته كاهای پایه انتخابی می زنند

سرمربی تیم های ملی كاراته پایه از برگزاری رقابت انتخابی در نخستین مرحله اردوی تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال پسران خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛محمد رضا عبدالمحمدی اظهار داشت: كاراته كاهایی كه به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شده اند در یك رقابت انتخابی شركت می كنند. فینالیست های اوزان مختلف(نفرات اول و دوم) به علاوه افرادی كه ظرفیت بالایی داشته باشند با نظر كادر فنی در اردو باقی می مانند.

وی افزود: برای اینكه با دقت و تمركز بالایی مسابقات انتخابی برگزار شود تصمیم گرفتیم تا هر رده سنی در روزهای مختلف به روی تاتامی برود.این رقابت انتخابی به صورت دو حذفی و با قضاوت داوران برگزار می شود. 

عبدالمحمدی با اشاره به اینكه كارته كاها هر رده سنی طبق برنامه شب قبل از مسابقه پس از معرفی به كادر فنی وزنكشی می شوند، گفت: نوجوانان(17 فروردین)، جوانان(18 فروردین) و امید(19 فروردین) وارد اردو می شوند و جدول قرعه كشی را بر اساس تعداد شركت كنندگان مشخص می كنیم.

وی تصریح كرد: برای ایجاد انگیزه سعی كردیم كاراته كاهایی كه به مسابقه انتخابی دعوت شده اند از استانها و شهرستانهای مختلف باشند.ضمن اینكه فرصت مجددی هم برای افرادی باشد كه در روز قهرمانی كشور نتوانستند خوب ظاهر شوند. 

سرمربی تیم های پایه گفت: با مشورت فدراسیون و نیز مدیر تیم های ملی در خصوص نگه داشتن تعداد بیشتری از كاراته كاها در اردو تصمیم گیری می كنیم و چنانچه صلاح بود چندین نفررا براساس فیزیك، تكنیك و كار مناسب در اردو نگه می داریم.
وی ادامه داد: پس از این مرحله ما 2 بار دیگر هم رقابت انتخابی خواهیم داشت تا در نهایت در هر وزن 2 نفر برای مسابقات جهانی گزینش شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار