مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر ساخت حداقل 10 کمپینگ ویژه گردشگری تا پایان سال 94 در نقاط مختلف جزیره قشم، تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرینا، حمید رضا مومنی گفت: امکانات اولیه شامل آب، برق، نمازخانه، پارک کودک، سرویس های بهداشتی و غرفه های عرضه مواد غذایی در این کمپینگ ها ایجاد خواهد شد.

وی، تکریم مسافران جزیره قشم را بسیار مهم دانست و فراهم کردن حداقل امکانات مسافرتی برای اقشار کم درآمد و متوسط جامعه را از برنامه های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم در سال جاری برشمرد.

توسعه متوازن در جزیره قشم از موضوعات دیگری بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر اساس سیاست های کلی نظام و راهکارهای مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر آن تاکید کرد.

وی گفت: مردم کل جزیره باید از برنامه های توسعه ای قشم بطور یکسان بهره مند شوند و سیاست سازمان منطقه آزاد قشم هدایت فعالیت های اقتصادی با هدف ایجاد و شرایط یکسان برای تولید ثروت در نقاط مختلف جزیره خواهد بود.

مومنی وظیفه سازمان منطقه آزاد قشم را حاکمیتی اعلام کرد و گفت: وظیفه ما ایجاد زیرساخت های مورد نیاز توسعه شامل آب، برق، ساخت جاده و امثال آن برای فعالیت بخش خصوصی و تسریع و تسهیل امور سرمایه گذاری آنان است.

علاقمندی سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور برای حضور در فعالیت های اقتصادی قشم نیز از دیگر مباحث این نشست بود و مومنی بر آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای بررسی برنامه های کلان اقتصادی بخش خصوصی در این جزیره، تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه به اهمیت نقش فعالان اقتصادی پرداخت و یادآور شد: بخش خصوصی در شهرها و روستاها باید براساس طرح جامع فعالیت های خود را انجام دهند تا در آینده با مشکلات فراوان از جمله نبود پارکینگ که امروز در قشم و درگهان با آن روبرو هستیم، مواجه نشویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: گردشگری ، قشم ، منطقه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار