مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس در مورد رفتار سوشا مکانی گفت: این مسئله قابل قبول نیست که یک دروازه‌بان به خاطر نیمکت نشینی در یک بازی اردوی تیم را بر هم بریزد.

کادر فنی پرسپولیس رفاقت را در بین بازیکنان جا نینداخت/اخراج سوشا مکانی اقدام درستی نیستوحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال حضور نداشتن در یک بازی آنقدر ارزش ندارد که سوشا مکانی قهر کرده است.
 
 قلیچ در ادامه عنوان کرد: قوانین فوتبال به بازیکن اجازه نمی‌دهد که اردوی تیمش را به خاطر بازی نکردن ترک کند همه بازیکنان موظف به رعایت قوانین هستند و مربی تصمیم می‌گیرد که از چه بازیکنی در ترکیب تیمش استفاده کند.
 
وی تصریح کرد: کادر فنی پرسپولیس نتوانستند رفاقت را در بازیکنان جا بیندازند. نیلسون را مثل آب خوردن از دست دادند و سوشا مکانی را از لحاظ روحی و روانی آماده نیمکت نشینی نکردند.
 
وی درباره واکنش باشگاه پرسپولیس به قهر سوشا مکانی گفت: پرسپولیس 2 گلر بیشتر ندارد بر این اساس سوشا مکانی را باید جریمه سخت کنند و اخراجش کار درستی نیست.
 
قلیچ بیان کرد: به هر حال کادر فنی پرسپولیس صد درصد مقصر اصلی در حاشیه‌های به وجود آمده هستند چرا که بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده نکردند.
 
وی درباره عملکرد مسعود همامی در درون دروازه پرسپولیس گفت: همامی در اولین بازی نتوانست عملکرد خوبی در درون دروازه پرسپولیس داشته باشد بر این اساس این بازی برای همامی باخت محسوس می شود من از همامی شناخت دارم و وی می تواند در ادامه عملکرد خوبی داشته باشد.
 
پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در سال جدید تصریح کرد: این از بدشانسی پرسپولیس بود که اولین بازی‌اش در سال جدید با راه آهن بود چرا که این تیم با حضور فرهاد کاظمی متحول شد است و بازی‌های خوبی انجام می دهد به هر حال کادر فنی راه آهن بازی های پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردند و توانستند یک امتیاز کسب کنند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس شانس آورد که داور محبت کرد و یک پنالتی برای این تیم گرفت و گرفته سرخپوشان سال جدید را با باخت شروع می کردند در مجموع تقابل 2 مربی را فرهاد کاظمی پیروز شد.
 
قلیچ در مورد راهکارش برای بهبود وضعیت پرسپولیس بیان کرد: معتقدم که تعویض سرمربی بهترین راهکار برای تیم پرسپولیس محسوب می شود چرا که چند بازی تا پایان فصل مانده و پرسپولیس با تفکر جدید می تواند نتایج ضعیف گذشته را جبران کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که پرسپولیس به لیگ دسته یک سقوط نکند، پرسپولیس در پایان فصل جایگاه خوبی نصیبش نمی شود اما به لیگ دست یک هم سقوط نمی‌کند همچنین شرایط باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به لیگ برتر متفاوت است و این تیم در آسیا جایگاه بهتری دارد و این شانس را دارد که به مرحله بعد صعود کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار