المپیکی‎شدن شعار و هدفی‎است که تمامی فعالان فدراسیون والیبال اعم از ساحلی و سالنی به دنبال آن هستند.

تمرین روی ماسه ها برای المپیکی‎شدنبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برای نخستین باری است که ساحلی بازان ایران عزم خود را برای حضور در مسابقات المپیک جزم کرده‎اند، الحق که مسئولان فدراسیون و سازمان ساحلی با ارائه برنامه‎ای گسترده که قرار است اجرا شود، درپی هموار کردن راه برای نیل به این هدف متعالی هستند.

والیبال تنها رشته ساحلی است که در المپیک هم می‎تواند حضور پیدا کند، این مساله امید و انگیزه فعالان این رشته را تاحد قابل توجهی ارتقا داده است تا بهتر و بیشتر از همیشه روی ماسه‎ها تمرین کنند.

اعضای تیم ملی والیبال ساحلی ایران پس از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و لیگ باشگاهی از سوی کارشناسان و کادر فنی مشخص شدند که ترکیب تیم ملی(الف) را رحمان رئوفی و بهمن سالمی تشکیل میدهند و در تیم ملی(ب) صابر هوشمند و عباس عسگر پور توپ می‎زنند.

ساحلیبازان برای راهیابی به المپیک باید در مسابقات آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند و امتیازات لازم و مورد نظر فدراسیون جهانی را به‎دست آورند. هر یک از این رقابت‎ها بنا به دسته‎بندی کمیته ساحلی فدراسیون جهانی امتیازات خاص خود را دارد و برای المپیکی شدن هر تیم باید امتیازات مورد نظر را به‎دست آورد.

راه برای المپیکی شدن راحت نیست و باید ملی‎پوشان کشور روی ماسههای سواحل مختلف تمرینات سختی را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار