رئیس سازمان جوانان هلال احمر از خدمت رسانی جوانان این جمعیت به بیش از 7میلیون مسافر طی ایام نوروز خبر داد.

مراجعه بیش از 7 میلیون مسافر به پست‌های ایمنی و سلامتوحید قبادی دانا رئیس سازمان جوانان هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست در دستور کار جوانان این سازمان در طرح ملی ایمنی و سلامت بوده است اظهار کرد: نوروز بدون زباله از شعار جوانان بود که اقدامات مناسبی نیز در این زمینه انجام گرفت.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جوانان این جمعیت به بیش از 7میلیون مسافر خدمت رسانی کردند که کنترل فشار خون، قند خون، برپایی خیمه‌های نماز و ایجاد فضاهای دوستار کودک از جمله خدماتی بود که طی این مدت ارائه شد و طی یکی دو روز آینده و بازگشت کامل مسافران ادامه دارد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اینکه تنها در 15روز اجرای این طرح 6میلیون و 537 هزار قلم کالا شامل ادعیه سفر، بروشور، نقشه و سایر محصولات فرهنگی مرتبط با سفر میان مسافران نوروزی توزیع شده است افزود: حدود 50هزار نفر از اعضای سازمان جوانان در یکی دو هفته اخیر در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به صورت داوطلبانه خدمت رسانی کردند.

قبادی دانا با بیان اینکه ایمن سازی نقاط پر خطر و مهار عوامل حادثه خیز در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها توسط تیم‌های سحاب جوانان هلال احمر انجام گرفت گفت: در روز 13 فروردین نیز این افراد به صورت داوطلبانه خدمات زیادی به مسافران ارائه کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از پست‌های سلامت و ایمنی در شهرهای مختلف بازدید کرده و در جریان روند خدمت رسانی به مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلال احمر ، قبادی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.