کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تهران کمی ابری و گاهی با وزش باد/ خروج سامانه بارشی از شرق و جنوب شرق کشور

گودرزی با اشاره به اینکه هوای تهران امروز کمی ابری و گاهی با وزش باد است گفت: امروز برخی از مناطق شرق و جنوب شرق کشور بارانی و وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد بود.

تهران کمی ابری و گاهی با وزش باد/ خروج سامانه بارش از شرق و جنوب شرق کشور

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص وضعیت هوا اظهار داشت: امروز برخی از مناطق شرق و جنوب شرق کشور بارانی و وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد بود و به تدریج از اواخر روز جمعه این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود. امروز جنوب شرق کشور از جمله استان‌های فارس و جزایر جنوب با پدیده گرد و خاک روبرو خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان‌های فارس، جنوب کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان شاهد پدیده گرد و خاک خواهند بود. همچنین آب‌های خلیج فارس مواج می‌شود.

گودرزی گفت: از روز جمعه برخی از مناطق غرب و دامنه البرز، سواحل غربی دریای خزر، همچنین بعدازظهر روز شنبه و یکشنبه برخی از مناطق شمال غرب و سواحل جنوبی دریای خزر، دامنه البرز و شمال شرق بارش‌های پراکنده خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی افزود: هوای امروز تهران کمی ابری و گاهی با وزش باد روبرو خواهد شد به طوری که فردا همین شرایط جوی را برای تهران پیش بینی می‌کنیم . حداکثر دمای امروز تهران بین 20 و 11 درجه در نوسان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار