عباسعلی اکبری گفت: برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده‌ایم تا سال 94 برای طناب کشی ایران پربار باشد.

عباسعلی اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: انجمن طناب‌کشی ایران برای سال 94 برنامه‌های متعددی را همچون برگزاری لیگ بانوان، کلاس‌های داوری، سمینار سالانه، مسابقات پارکی، جشنواره و نمایشگاه تدارک دیده است.

وی در خصوص هر کدام از این برنامه‌ها تصریح کرد: دومین دوره لیگ بانوان قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، کلاس داوری را در دو استان آذربایجان شرقی و کردستان در اواخر فروردین و اردیبهشت و سمینار سالانه به میزبانی استان‌های فارس و مازندران در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم.
وی افزود: اولین مسابقات با پوتین خارج از سالن را برگزار می‌کنیم که از جذابیت بالایی برخوردار است و با استقبال روبرو خواهد شد.

اکبری از برگزاری مسابقات طناب‌کشی با همکاری شهرداری تهران خبر داد و در این باره گفت: زمان دقیقه این رقابت‌ها هنوز مشخص نیست اما قرار است شهرداری تهران در سطح استان مسابقاتی را به میزبانی منطقه 14 برگزار کند.

وی تصریح کرد: قول امکانات خوب و اسپانسر قوی رابه ما داده‌اند و به امید سال خوبی هستیم که در مقایسه با سال‌های دیگر بهتر باشد.

وی در پایان در خصوص عملکرد سال 93 انجمن طناب‌کشی خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی را در دو بخش بانوان و آقایان در بهمن ماه به مسابقات جهانی هلند اعزام کردیم با وجود اینکه به مقامی دست نیافتیم تجربه خوبی بود و انجمن طناب‌کشی برای کیفیت و بهتر شدن این رشته ورزشی در طول استان‌های مختلف کشور استعدادیابی کرده تا بهترین‌ها جذب شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: طناب کشی ، اکبری ، سال 94
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار