مشاور شهردار تهران و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران می توان پیوند و همبستگی ایرانیان را که یکی از تفکرات و دلایل ساخت سازه برج میلاد تهران است را به خوبی مشاهده کرد.

جشنواره نوروزی برج میلاد نماد پیوند و همبستگی ایرانیان استبه گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، شهرام گیل آبادی پس از بازدید از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران گفت: همدلی و پیوند ملی ایرانیان به عنوان پشتوانه تفکری ساخت برج میلاد تهران است. برج میلاد صرفاً یک سازه نیست و براحتی می توان این همدلی و پیوند ایرانیان را در این برج بین المللی مشاهده کرد.
 
وی افزود: جشنواره نوروزی برج میلاد تهران امروز دیگر تبدیل به یک مرجع برای شهروندان و مسافران شده است و حضور اقوام مختلف و شنیدن صدای موسیقی اقوام در گوشه گوشه برج میلاد تهران حاکی از همدلی و پیوند ایرانیان است که به ایجاد فضای شاد و خانوادگی نیز کمک کرده است.
 
گیل آبادی با اشاره به وجود فضای خانوادگی و شاد در برج میلاد تهران افزود: مردم در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران با موقعیت های مختلف مواجه می شوند و آنها می توانند ایده ها و اندیشه های خود را در این جشنواره مشاهده کنند. ویژگی دیگر جشنواره خانواده محور بودن برنامه هاست.
 
مشاور شهردار تهران تصریح کرد: برخورد مناسب و با لبخند و مهربانی با گردشگران در جشنواره نوروزی به رغم خستگی و دور بودن کارکنان از خانواده هایشان از دیگر دلایل موفقیت جشنواره نوروزی برج میلاد تهران است و قطعاً امسال شاهد ثبت رکورد تازه ای از ورود گردشگران به یادمان ملی ایرانیان در ایام نوروز خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار