یک زوج هنرمند ریگانی مراسم ازدواج وعقد خود را در جوارشهدای گمنام شهر ریگان برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، علی گلزاری جوان هنرمند ریگانی در خصوص ازدواج خود در این مکان گفت: دوست داشتیم در مکان مقدسی زندگی مشترکمان را آغاز کنیم توفیقی شد تا در یوم الله 12فروردین ماه در جوار قبور مطهر شهدا زندگی خود را آغاز کنیم.

وی افزود: قطعا این معنویت باعث پر برکت شدن زندگی مشترکمان خواهد شد.

گلزاری در توصیه ای به جوانان گفت: زندگی را آسان بگیرند و در چنین مکانهایی می‌توان زندگی با معنویتی که نیاز زندگی است آغاز نمود.

با توجه به اینکه مهریه این دو زوج جوان ریگانی 14سکه بهار ازادی سفر مکه مکرمه و مشهد مقدس وعتبات عالیات است همسر این تازه داماد گفت من دوست داشتم مهر همسرم را داشته باشم تا مهریه زیاد.

امام جمعه موقت ریگان نیز در این مراسم گفت: چنین صیغه عقدی در جوار مرقدشهدای گمنام چندبن پیام دارد که یکی از این پیامها این است که جوانان سرآغاز زندگی خود را ائمه معصومین وشهداقرار دهند

حجت الاسلام جعفر ریگانی تصریح کرد: دشمنان با ترویج برنامه‌های مختلف بین مردم در صد هستند که نهاد خانواده را کم رنگ کنند و نگذارند جوانان ازدواج کنند.

در این مراسم مسول کانون بسیج هنرمندان شهرستان فرماندار ریگان وشهرداری هدایایی به این زوج جوان جهت برگزاری ازدواج اسان اعطا شد.
 
علی گلزاری هنرمند ریگانی که عضو کانون بسیج هنرمندان شهرستان ریگان است در زمینه تئاتر نقش افرینی می کند.
انتهای پیام/ ض
 
 
برچسب ها: ریگان ، ازدواج ، آسان ، شهدا ، هنرمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.